Virgin Media levert al glasvezel over coax
Ze leveren Sagemcom 5685
Zie foto’s
Wanneer is Ziggo aan de beurt?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het zal wel tijd worden.
Straks heeft Ziggo als Liberty Global dochter de laagste internet snelheden van al zijn zusjes als het blijft hangen aan de antieke coaxkabel..
@wewanl En wat is er mis met 10 Gbit/s download en 6 Gbit/s upload?
Welk huishouden heeft dat nodig?
Stoer doen met hoge snelheden is zinloos als het niet nodig is, zoals providers nu vaak doen.
Ben benieuwd of er 1 huishouden is die de download van 8 Gbit/s ooit nodig gehad heeft en gehaald heeft, buiten zakelijke doeleinden.
eerdat ziggo daar enigszins in de buurt komt bestaan ze denk ik nniet meer
ze halen nu amper de 1200/120 een fractie van wat je noemt en ze kunnen veel hoger als ze echt willen
Ik snap iets niet, sommige doen het hier voorkomen of COAX tov Glas inferieur is, dat is natuurlijk onzin, dat werkt nog steeds voor het overgrote deel van de mensen uitstekend. En heeft al helemaal niets met antiek te maken.
Net zo goed als een benzine auto nog steeds prima functioneert, ondanks dat er elektrische auto's zijn, en het vaste telefoonnet nog prima voldoet ondanks het mobiele netwerk. Met andere woorden, dingen kunnen best naast elkaar bestaan en beide naar behoren en behoeften functioneren, zonder dat de "oudere" techniek waardeloos is.
Lang leve coax. Ik ben er tevreden mee. Ik stap pas over naar een glasvezelaanbieder wanneer de coaxaansluiting buiten werking wordt gesteld. Maakt mij ook niet uit met welke aanbieding een glasvezelaanbieder voor die tijd aan komt waaien om mij over te halen.
Laat een ieder gewoon zijn/haar eigen keus maken. Wat de een beter vindt, hoeft niet voor een ander zo te zijn.
@Hatolex schreef:Ik snap iets niet, sommige doen het hier voorkomen of COAX tov Glas inferieur is, dat is natuurlijk onzin, dat werkt nog steeds voor het overgrote deel van de mensen uitstekend. En heeft al helemaal niets met antiek te maken.
Klopt nu liggen veel fysieke kabels al redelijk lang in de grond. Zolang de bescherming goed is maakt dat weinig uit.
Is glasvezel fysiek toekomst bestendiger mogelijk.
Daar ga ik geen uitspraak over doen.
Het is voor de netwerken buitenshuis niks anders dan binnen. Je kan wel een cat 6 kabel hebben echter met een 10 Mb netwerk kaart heeft dat geen nut.
Alles staat en valt met de netwerk apparatuur en alles wat daarmee samenhangt.
Nuttige informatie voor allen onder ons,
Bron: tweakers
Kijk, dat is nu de kracht van billboards, hang er genoeg op, zet er op dat 2,3,5,8 Gig nodig hebt , en veel mensen gaan dat geloven. De voorbeelden zijn hier op het forum te vinden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.