JoostvL

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verticale gids ( gids per kanaal)

Goede avond

 

ik zou graag zien dat radiokanalen weer 800 en verder zijn

 

en het zou heel fijn zijn als er geschakeld zou kunnen worden tussen gids per kanaal en gids op tijd. (Bij kpn bijv. kun je 2x op gids drukken en dan schakelt de gids tussen horizontaal en verticaal 

 

alvast bedankt 

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Voor nu zitten de Radio Kanalen in een Portal en is dit voorlopig ook wat zo blijft, maar er zijn veel verzoeken of de kanalen 800 weer terug komen. Of dit gaat gebeuren is niet bekend, want elke Kabelfrequentie die vrij is, levert weer ruimte op voor snelheden van Internet. Maar je vraag is wel bekend bij de Medewerkers en wie weet doen ze dit alsnog, (ik kan alleen niks beloven) Ik ben een Klant die een klant helpt.

 

Maar als je in de zoek balk boven Radio of Radio kanalen zoekt, kom je meer topic's tegen van mensen.

 

Zie maar via deze link zoekbalk Radio Media Box 

sebas14

Level 11
  • 590Posts
  • 16Oplossingen
  • 306Likes

@Dave!  schreef:

Of dit gaat gebeuren is niet bekend, want elke Kabelfrequentie die vrij is, levert weer ruimte op voor snelheden van Internet.


 

Om even verwarring te voorkomen, de radiozenders in de Radio app op de Mediabox Next en XL komen gewoon van de DVB-C band. 

Samengevat, gewoon via een frequentie.

En deze frequenties zitten zeker niet in de weg voor meer snelheid voor het internet.

Het is dus technisch wel mogelijk om op deze mediaboxen een radiozender een voorkeuzenummer te geven.

Alleen softwarematig wordt dit tegengehouden.

 

De Next mini haalt het wel via IP. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic