Linda76

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Verbetersuggestie mbt radio

Goedemiddag,

Ik heb thuis geen radio maar maak gebruik van de radio die Ziggo aanbiedt. Wat ik vervelend aan de radio vind is dat ik geen keuze heb in de screensaver. Ik zou graag willen kunnen kiezen uit een aantal screensavers, of evt een diashow van mijn eigen foto's of een open haardje of een aquarium dat soms ook beschikbaar is als app op een tv.

Nu wilde ik deze verbetersuggestie hier neerleggen en meteen ook polsen bij andere Ziggo klanten of dit een goed idee is, maar terwijl ik dit bericht typ wordt ik geforward naar een vraag van een andere gebruiker waaruit ik begrijp dat de radio (deels?) gaat stoppen. 

Ik ben nu dus én 1) benieuwd naar of ik radio kan blijven luisteren via jullie? en 2) als dit zo is, of het svp mogelijk gemaakt kan worden om als gebruiker een eigen screensaver te kiezen

Hoor graag van u,

 

Vr gr
Linda

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Linda76 . Er is een topic gemaakt met suggesties voor de screensaver van de radio op de mediabox Next. Kijk hier en breng je stem ook uit! 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Analoge radio via de coax kabel gaat stoppen.

Digitale radio blijft bestaan voor TV's, CI+ met smartcard en digitale radio- en alle mediaboxen.

Er zijn al een heleboel mensen je voor geweest met dezelfde vraag, zie het deel van dit forum over de Next, maar een helder antwoord heb ik nog niet gezien.

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239

Ik kan alleen niet vinden in welke topics allemaal.

Linda76
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hi Bert, bedankt voor je antwoord! Dom van mij, ik heb natuurlijk niets gecheckt in t forum. Zal er ook even doorheen hobbelen.  Maar aangezien jij als Super Expert aangeeft dat er nog geen helder antwoord is geweest op het screensaver stukje, bij deze mijn vraag aan de Ziggo Moderator: kan er een screensaver worden gemaakt voor de digitale radio?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Linda76
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hoi Steefb,  thnx, had het inmiddels gevonden en ook al reacties van 7 mnd geleden dat ditzelfde Werd gevraagd. Kan zoals Bert aangeeft geen helder antwoord vinden.

 

Mijn vraag voor de moderator blijft dus staan.

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Is het geluid weergeven via een receiver o.i.d. niet een betere optie @Linda76 ? Ik vind n.l. van wel. Beter geluid, én de Tv hoeft niet aan te blijven, wat toch zonde is.

Linda76
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hey Willem, bedankt voor het meedenken! Hier staat de tv eigenlijk de hele dag aan, ofwel als tv of als radio. Ik heb geen extra plek om een radio (of receiver?) neer te zetten, ik heb vaker tv dan radio aan, en ik zit niet in zo'n financiële positie dat ik mijn geld kan uitgeven aan luxe zaken zoals een radio. Mooi geluid is mooi, maar ik zal het moeten doen met wat ik heb. Aangezien Ziggo de optie biedt om radio te luisteren maak ik daar dankbaar gebruik van.  

Mn vraag blijft dus nog stééds staan voor een moderator wanneer er iets met het idee wordt gedaan?

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Dag @Linda76 

duidelijk. Ik weet niet of er elders nog recent is gereageerd door een moderator, maar ik ga in ieder geval vragen of men hier nogmaals naar wil kijken, @Cecilia Ziggo is dit wat voor je? 

Linda76
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Bedankt voor de moeite @Willem-A !

Fijn weekend ??

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Graag gedaan. Fijn weekeinde. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Linda76 . Welkom hier!

Dat de huidige screensaver niet naar ieders wens is, is iets wat bekend is bij ons. Deze feedback wordt ook zeker meegenomen in mogelijke ontwikkelingen. Het kan dus zomaar dat hier wel nog zaken in gaan veranderen, maar specifiekere informatie heb ik hierover helaas niet momenteel.  Je specifieke suggestie ga ik ook zeker doorzetten! 

Linda76
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Lycke Ziggo Top, dank je wel. Ja, je kunt het iedereen niet naar de zin maken, dat begrijp ik.

Voor mij zou het ook een oplossing zijn als er alleen een mogelijkheid kwam om over te gaan op 'zwart beeld’, dus geen screensaver oid. Zo hoeven er dus ook geen andere screensavers te worden gemaakt. Zou dat makkelijker zijn voor jullie?

Hartelijk bedankt voor de moeite iig!


Vriendelijke groet,
Linda

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Linda76 . Er is een topic gemaakt met suggesties voor de screensaver van de radio op de mediabox Next. Kijk hier en breng je stem ook uit! 

Linda76
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Geweldig opgepakt @Lycke Ziggo 

Bedankt!

Ik heb inmiddels ook gestemd dus nu afwachten. 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic