Haander

Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes

Top 2000 op televisie: Wie wil nog meer een logo dat niet inbrand?

Het mooiste radio-evenement van het jaar is weer begonnen, de Top 2000!

 

Ik heb ook weer gestemd, ik stem al mee vanaf het begin, toen had ik niet eens internet!

 

En ook op TV, kanaal 128, is alles weer te volgen.

En daar wringt de schoen, dat enorme rode logo is weer constant in beeld en volgend jaar Pasen nóg.

 

Laat hier weten dat je óók wil dat het grote, rode Top 2000 logo niet constant zo groot in beeld is, omdat het anders retentie heeft en tot diep volgend jaar is ingebrand op je tv.

10 Reacties 10
Wonderdog

Level 3
  • 69Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes

Het zijn elk jaar dezelfde platen die in de lijst staan, er staat geen enkele kinderplaat of klassiek nummer in. Daarom zal ik er nooit naar luisteren. Ik luister liever naar de echte kerstmuziek zoals koren en The Messiah van Händel.

Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

Een radio evenement bekijken op TV is waanzin, muziek is om naar te luisteren. Ze kunnen beter de bijbehorende clips laten zien, die zijn er om naar te kijken. Dan stelt het tenminste nog iets voor.

efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes
Sparco1955 wrote:

Een radio evenement bekijken op TV is waanzin, muziek is om naar te luisteren. Ze kunnen beter de bijbehorende clips laten zien, die zijn er om naar te kijken. Dan stelt het tenminste nog iets voor.

Dat vind ik echt een goed idee, de clips laten zien! +1

Gusto

Level 7
  • 1490Posts
  • 34Oplossingen
  • 147Likes

Ik ben het met @Sparco1955 eens, muziek is om naar te luisteren.

Gusto

Level 7
  • 1490Posts
  • 34Oplossingen
  • 147Likes

En die Top 2000, 90% sh*t muziek.

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @Haander bedankt voor je suggestie! Ik heb je vraag in de juiste categorie gezet 🙂

Deze vraag lijkt me ook interessant om aan de zender zelf voor te leggen. Ziggo heeft geen invloed op wat de zender weergeeft.

Tip: Kans op inbranden is een beperking van de huidige generatie OLED toestellen. Klop ook bij die fabrikanten aan voor oplossingen op het gebied van beeldverwerking en screensavers.

Arno68

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Arno68

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Npo bedankt

Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@Arno68 ,

Voor de aanschaf van een nieuw apparaat altijd even Googlen loont de moeite.Vorig jaar had de consumentenbond al een leuk artikel hierover:

https://www.consumentenbond.nl/tv/inbranden-oled

Er wordt daarin ook gesproken over het verwijderen van die retentie, misschien heeft Uw TV ook zo'n optie.

En wat @Anne H Ziggo  al zegt, Ziggo is niet het aanspreekpunt maar de NPO die zo nodig allerlei stilstaande troep in beeld wil brengen.

Misschien moet er maar een klacht tegen NPO komen, en volgend jaar de TOP 2000 met clips en zonder logo's en oeverloos gebrabbel onderin beeld.

mstremmelaar

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier is het ook gebeurd, op een lcd tv van bijna 7 jaar oud. Nu na 6 of 7 keer top 2000 nu pas een inbrander? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic