Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Te selecteren criteria uitbreiden

Op de community kunt je berichten selecteren volgens de volgende criteria:

Het meest ben ik geïnteresseerd in recente berichten waar nog niemand op heeft gereageerd en daarna hebben de onopgeloste berichten voor mij de meeste uitdaging.
Ik weet inmiddels dat onderdelen aanpassen In de community niet zomaar te implementeren is en daarom verwacht ik ook niet dat dit op korte termijn te regelen is. Maar een eerste stap om hierover na te denken, zou een begin zijn.

En wellicht zijn er wel mensen die dit een briljant idee vinden. 💡

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Inmiddels heb ik van @Anne H begrepen dat de mogelijkheid om Topics zonder reactie te vinden is geïmplementeerd aan de rechterzijde van de pagina. 
👍🏻

Bekijk in context

9 Reacties 9
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Wim C.  ik ga dit even in de groep gooien bij de moderators, dan kunnen zij dit doorzetten naar de juiste afdeling.

 

Heel fijn dat je mee denkt, wordt zekers zeer gewaardeerd. 😊

Wim C.
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Dave! dank voor je reactie.

Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Hi Wim C! Bedankt voor je suggestie. Ik ben ook benieuwd of er meer mensen tegen aan lopen. Wellicht zijn er meer Experts en Super Experts die dit gebruiken. En goed om te weten dat je deze tabbladen op de homepagina gebruikt. We kunnen dit inderdaad niet makkelijk aanpassen, maar we zijn wel geïnteresseerd in een oplossing om topics zonder reactie en zonder antwoord makkelijker te tonen. Soms sneeuwen die topics wat onder in de community en dat is natuurlijk zonde! 

 

Een tussenoplossing kan deze pagina zijn, waar je een paar recente onbeantwoorde topics kan zien: 

 

https://community.ziggo.nl/t5/forums/unansweredtopicspage 

 

Nogmaals bedankt voor je bericht en zoals je al aangeeft nemen wij dit mee in onze stap om hier iets op te bedenken. 

 

 

 

Wim C.
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Slimme link @Marianne bedankt voor deze tussenoplossing welke ik ga gebruiken. 👍🏻

Wim C.
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Beste @Marianne 

Het heeft natuurlijk geen vliegende haast en je bent druk zat, maar is er al een beetje duidelijkheid over een mogelijke voortgang?

Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Hi Wim! Ik snap dat je benieuwd bent naar een vervolg. Op dit moment zijn we bezig met andere ontwikkelingen. We plaatsen eens in de zoveel tijd een topic met een Community Update. In dit topic leggen we uit waar we komende tijd, in grote lijnen, mee bezig gaan en wat er de afgelopen is veranderd.

 

Het idee wat je hier hebt gegeven staat bij ons genoteerd, maar heeft op dit moment niet de hoogste prioriteit om iets mee te doen. Elk kwartaal bekijken we opnieuw aan welke nieuwe en verbeterideeën we kunnen gaan doen. Daarom heb ik nu geen tijdspanne voor je wanneer we hier iets mee gaan doen. 

Wim C.
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Inmiddels heb ik van @Anne H begrepen dat de mogelijkheid om Topics zonder reactie te vinden is geïmplementeerd aan de rechterzijde van de pagina. 
👍🏻

Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Dat klopt, Wim C. Als actieve user van de community zie je op de homepagina een link naar 'Topics zonder reactie'. Dit zijn alle topics die je in de categorie Support terugvindt. Link: 

 

https://community.ziggo.nl/t5/forums/unansweredtopicspage/node-id/category:7 

Wim C.
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Marianne Begrijp ik hieruit dat deze link alleen zichtbaar is voor actieve gebruikers of ziet iedereen deze link?

In het verlengde van deze, door mij veel gebruikte en dus handige optie (en ik vraag misschien teveel): is het een idee om deze link te verplaatsen naar de andere en meer gelijksoortige links?

 

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic