TVEspaña

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

TV España App

We hebben natuurlijk de TV Italiana en TV Française apps op de Mediabox, maar bestaat de kans dat dit ook met Spaanse zenders op de box komt? Met bijvoorbeeld de zenders van TVE (La 1, La 2, Clan, TDP, 24h).

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hola @TVEspaña , welkom hier op de Community!

 

Een echte liefhebber van de buitenlandse zenders, als ik het zo lees. Wat leuk! Ik kan mij voorstellen dat je dan ook benieuwd bent of de Spaanse zenders een bundeltje krijgen, net zoals dit nu voor de Franse en Italiaanse het geval is. 

Jammer genoeg is daar nog niets over bekend. Het is mogelijk dat hier in de toekomst iets mee wordt gedaan, maar hier is nu nog geen nieuws over. Je kunt erop rekenen dat als dit wel mogelijk gemaakt wordt, Ziggo dit via de gebruikelijke kanalen laat weten 🙂 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
TVEspaña
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja dat weet ik, maar slechts één zender. De zenders van RTVE en bijvoorbeeld Atresmedia (A3 Internacional, La Sexta) zouden een goede aanvulling zijn voor Spaanstaligen in Nederland. Mediaset Italia was ook beschikbaar, maar voor Italiaanse zenders is er ook een app gekomen met meerdere kanalen van zowel RAI als Mediaset.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hola @TVEspaña , welkom hier op de Community!

 

Een echte liefhebber van de buitenlandse zenders, als ik het zo lees. Wat leuk! Ik kan mij voorstellen dat je dan ook benieuwd bent of de Spaanse zenders een bundeltje krijgen, net zoals dit nu voor de Franse en Italiaanse het geval is. 

Jammer genoeg is daar nog niets over bekend. Het is mogelijk dat hier in de toekomst iets mee wordt gedaan, maar hier is nu nog geen nieuws over. Je kunt erop rekenen dat als dit wel mogelijk gemaakt wordt, Ziggo dit via de gebruikelijke kanalen laat weten 🙂 

martwoutnl

Level 15
  • 1370Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes

Ik ben zelf een liefhebber van een Duitse App met zenders zoals SWR (zoals de al eerder verwijderde kanalen) en b.v. nieuwe zoals 3Sat. Ik denk dat daar ook meer klanten voor te vinden zijn.

Raul1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde verzoek. Ik denk dat Spaanse zenders (zoals Atresmedia) erg nuttig zouden zijn niet alleen voor Spaanstalingen in Nederland maar ook voor Nederlanders die Spaans leren. Is dat mogelijk om meer Spaanse zenders aan te vullen zelfs als we moeten iets extra betalen?

Alvast bedankt voor jouw hulp.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic