Birkhoff67

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Suggestie voor het Opnames menu ivm met series kijken

Hoi Ziggo,

Als je naar de  Opnames gaat van een serie (bv Midsomer Murders) ga je automatisch naar de laatst opgenomen aflevering. Het zou volgens mij handiger zijn om naar de eerste niet bekeken aflevering te gaan. Nu moet je soms seizoenen terug zoeken waar je gebleven was.

Groet,

Jeroen

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24634Posts
  • 1069Oplossingen
  • 8021Likes

Opname's kan je zelf regelen op volgorde.

Druk op Homeknop en ga naar opnames.

Vervolgens ga je naar menu Je Opnames daar zie je 3 opties > Je Opnames ( > Nieuwste > Beheer opslagruimte

Bij Je Opnames zie je 2 pijltjes als je daar op klikt dan zie > Je Opname en Gepland

en bijNieuwste zie je pijltjes de optie > Nieuwste > Oudste > A-Z > Meest gebruikste opslagruimte

Hopelijk is dit de optie, misschien helpt het en anders zien we je bericht tegemoet.

AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3983Posts
  • 81Oplossingen
  • 3051Likes

@Dave 

Je suggestie is geen oplossing of work-around voor het probleem dat topicstarter beschreven heeft. Het zou mogelijk nog een beetje kunnen helpen als het mogelijk zou zijn om de volgorde van afleveringen per serie aan te kunnen passen, maar dat is helaas (nog?) niet mogelijk.

Als je een serie, die je opneemt, volgt, dan is het inderdaad zeer prettig dat je bij de lijst met opgenomen afleveringen direct terechtkomt op de eerstvolgende aflevering, die je nog niet (helemaal) bekeken hebt. Jeroen ( @Birkhoff67 ) heeft dat uitstekend beschreven.

Voor de duidelijkheid doe ik er twee plaatjes bij:

De eerste toont de huidige situatie, waarbij je op de laatste opgenomen aflevering terechtkomt.

Huidige situatieHuidige situatie

De tweede toont de gewenste situatie waarbij je op de eerste niet/half bekeken aflevering uitkomt.

Gewenste situatieGewenste situatie

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24634Posts
  • 1069Oplossingen
  • 8021Likes

Dank je @AoxoMoxoA  zo leer ik ook weer gelukkig ligt jou expertise in de box, heel blij met je reactie. 👍🏻

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Birkhoff67! Suggesties mag je natuurlijk altijd met ons delen. Bedankt daarvoor. 
Ik heb het doorgezet naar de desbetreffende afdeling en zij gaan hier naar kijken.