Hoi Ziggo,
Als je naar de Opnames gaat van een serie (bv Midsomer Murders) ga je automatisch naar de laatst opgenomen aflevering. Het zou volgens mij handiger zijn om naar de eerste niet bekeken aflevering te gaan. Nu moet je soms seizoenen terug zoeken waar je gebleven was.
Groet,
Jeroen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Opname's kan je zelf regelen op volgorde.
Druk op Homeknop en ga naar opnames.
Vervolgens ga je naar menu Je Opnames daar zie je 3 opties > Je Opnames ( > Nieuwste > Beheer opslagruimte
Bij Je Opnames zie je 2 pijltjes als je daar op klikt dan zie > Je Opname en Gepland
en bijNieuwste zie je pijltjes de optie > Nieuwste > Oudste > A-Z > Meest gebruikste opslagruimte
Hopelijk is dit de optie, misschien helpt het en anders zien we je bericht tegemoet.
Je suggestie is geen oplossing of work-around voor het probleem dat topicstarter beschreven heeft. Het zou mogelijk nog een beetje kunnen helpen als het mogelijk zou zijn om de volgorde van afleveringen per serie aan te kunnen passen, maar dat is helaas (nog?) niet mogelijk.
Als je een serie, die je opneemt, volgt, dan is het inderdaad zeer prettig dat je bij de lijst met opgenomen afleveringen direct terechtkomt op de eerstvolgende aflevering, die je nog niet (helemaal) bekeken hebt. Jeroen ( @Birkhoff67 ) heeft dat uitstekend beschreven.
Voor de duidelijkheid doe ik er twee plaatjes bij:
De eerste toont de huidige situatie, waarbij je op de laatste opgenomen aflevering terechtkomt.
De tweede toont de gewenste situatie waarbij je op de eerste niet/half bekeken aflevering uitkomt.
Dank je @AoxoMoxoA zo leer ik ook weer gelukkig ligt jou expertise in de box, heel blij met je reactie. 👍🏻
Hi @Birkhoff67! Suggesties mag je natuurlijk altijd met ons delen. Bedankt daarvoor.
Ik heb het doorgezet naar de desbetreffende afdeling en zij gaan hier naar kijken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.