ThomasAjax072

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Suggestie voor digitale tv zender: Studio 100 TV

Beste ziggo,

 

Ik had al suggestie doorgegeven via Twitter en werd naar het community forum doorgestuurd. Mijn suggestie is voor studio 100 tv. Voor op kanaal 314 of 315. Ik zag deze zender in België waar ze het wel kunnen zien en wij in Nederland nog niet.

 

Hoor graag als dit mogelijk is en of jullie mijn suggestie over nemen. Mocht het niet weten, dat is deze zender: https://nl.wikipedia.org/wiki/Studio_100_TV?wprov=sfti1 

 

Hoop dat mijn idee of suggestie over genomen kan worden, zodat hopelijk ook in Nederland het zouden kunnen zien. 

 

Groetjes,

Thomas

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@ThomasAjax072  schreef:

Beste ziggo,

 

Ik had al suggestie doorgegeven via Twitter en werd naar het community forum doorgestuurd. Mijn suggestie is voor studio 100 tv. Voor op kanaal 314 of 315. Ik zag deze zender in België waar ze het wel kunnen zien en wij in Nederland nog niet.

 

Hoor graag als dit mogelijk is en of jullie mijn suggestie over nemen. Mocht het niet weten, dat is deze zender: https://nl.wikipedia.org/wiki/Studio_100_TV?wprov=sfti1 

 

Hoop dat mijn idee of suggestie over genomen kan worden, zodat hopelijk ook in Nederland het zouden kunnen zien. ....


Hallo,

U kan vragen wat u wilt en of uw idee nu wel of niet zinnig is, dat maakt eigenlijk ook niet uit. Pas op het moment, dat Ziggo commercieel voordeel ziet in uw idee, pas dan maakt het een kans.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Een medewerker van Ziggo komen elke werkdag de topic's door en die kunnen deze vraag doorzetten en eventueel misschien dat het een aanvulling wordt. Op welke kanaal dat gaat worden kunnen ze niet zeggen kanaal 300 zijn de kinder kanalen, maar wel een goede om te vermelden, en hou topic in de gaten.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

@ThomasAjax072 Welkom op de Community en dank voor je mooie suggestie! Het zou inderdaad een leuke aanvulling zijn! 

Of het haalbaar is durf ik niet te zeggen aangezien Studio100TV exclusief door Proximus lijkt te worden aangeboden in België. Desalniettemin deel ik je tip met de juiste indeling. Hiervan krijg ik helaas geen terugkoppeling. 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@ThomasAjax072  schreef:

Beste ziggo,

 

Ik had al suggestie doorgegeven via Twitter en werd naar het community forum doorgestuurd. Mijn suggestie is voor studio 100 tv. Voor op kanaal 314 of 315. Ik zag deze zender in België waar ze het wel kunnen zien en wij in Nederland nog niet.

 

Hoor graag als dit mogelijk is en of jullie mijn suggestie over nemen. Mocht het niet weten, dat is deze zender: https://nl.wikipedia.org/wiki/Studio_100_TV?wprov=sfti1 

 

Hoop dat mijn idee of suggestie over genomen kan worden, zodat hopelijk ook in Nederland het zouden kunnen zien. ....


Hallo,

U kan vragen wat u wilt en of uw idee nu wel of niet zinnig is, dat maakt eigenlijk ook niet uit. Pas op het moment, dat Ziggo commercieel voordeel ziet in uw idee, pas dan maakt het een kans.

ThomasAjax072
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

beste Pasi,

 

ik wacht liever even op antwoord van ziggo medewerker of moderator zelf even af. Ben door webcare team van twitter naar de community door verwezen om hier mijn idee te posten wat ik ook gedaan heb, dus laten we even gewoon afwachten wat hun ervan vinden en wie weet zeggen ze we nemen het alsnog over. Ik denk zelf dat ze wel voordeel in gaan zien. Voor oa K3 en Samson en Marie fans in Nederland zou het ernorm voordeel zijn. Ik zie zelf meer voor als nadelen. Laten we gewoon afwachten verder. 

ThomasAjax072
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik hoop dat wel in toekomst komt want in België 🇧🇪 kon ik het inderdaad kijken omdat daar wel aangeboden wordt. En zoals ik bij Pasi aangaf. Het zou gewoon jammer zijn want had wel graag willen ontvangen en had dan geabonneerd meteen op kids parket als die erin zou komen. Ik zie zelf voordelen ervan. Misschien toch kijken of onderhandelen mogelijk is met hun. Ook al krijg ik daar geen terugkoppeling op, wat wel jammer vind. 

Uitgelicht topic