Hallo allemaal,ben al tijden klant van ziggo maar dit is mijn eerste keer dat ik wat wil suggereren .Vergeeft u mij mocht ik wat fout plaatsen of verkeerde topic typos ❤️.
Maar tijdens het bellen van klantenservice kreeg ik een idee.Is het niet een idee om gaming abonnementen te starten met daarvoor speciaal ingestelde en het beste modem/router geschikt bij xbox en PS5.Aangezien KPN de stap met microsoft heeft gemaakt en samewerkt en xbox services (gamepass) verleent.
game abonnementen zou ontzettend in ziggo's voordeel kunnen werken als bij hetv gamen devziggo klant in voordeel is met een beter verbinding.Er wordt vaak over en weer gevraagt welk internet abbo de ander heeft.Dan gaan denk ik alle gamers overstappen lijkt mij.Maar sowieso word ik er mega vrolijk van.Xbox gaming abbo met xbox gericht modem/router beste instelling dmz portforwarding en de geheime trucjes van ziggo's technicians.
Zomaar een idee in the open..
Mvg Jeffrey Tiems
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Quickscheme Ervaar je bepaalde problemen?
Want gamen zou soepel moeten kunnen verlopen via Ziggo.
Ja helaas.Ben eigenlijk het beste gewend maar er wordt aangewerkt.Ben kijken voor gaming router en monteur kan ik aanvragen zodra het me schikt.
Mogelijk kan er al wat gevonden worden wat verbeterd moet worden.
Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Op zich geen slecht idee, want de echte gamers kunnen bij Ziggo nog wel eens problemen ondervinden met modems van Ziggo afhankelijk van de gebruikte chipset in het modem. Vandaar een duimpje.
Heb contact gehad via telefoon en camera van mijn telefoon met technische afdeling.Daar hebben ze ook modem uitgelezen en geconstateerd dat er iets niet goed is.Er staat een notitie bij mijn dossier dat ik een monteur kan laten komen zodra ik zelf kan.Ik ben aan het wachten op mijn beurt voor thuiszorg dat moet eerst gebeuren.
Heb wat screenshots van netwerk geschiedenis en up/downstream etc.
Had niks te klagen gisteravond.Was weer als van ouds eens een flinke winst reeks aan het neerzetten.Toch ineens weer non stop trage gameplay,match ping schommelingen 48 ms naar 20ms en terug op 36 ms.. De ene verlies na de ander .
😅 Pijnlijk die onnodige verliezen.
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Een Ziggo moderator kan eens in de achtergrond kijken en mogelijk meer zien.
De inhoud van de wandcontactdoos es ook al van een behoorlijke leeftijd, mogelijk moet die vervangen worden.
Die zat er al in idd,woon hier sinds 2016.Heb toch wat jaartjes kunnen geniet van het beste internet van NL of zelfs van Europa.Komt wel goed.Ik probeer volgende week afspraak monteur..
Wel bedank ik de experts hier op forum/community.Ben ook benieuwd en aan het duimen dat ziggo wat met suggestie gaat doen.✌️
Ps:heb vandaag gelukkig weer stuk meer winst dan verlies ..#fifa22 FuT rivals ...
Goedemorgen @Quickscheme,
Bedankt voor je suggesties! Al helpen we je natuurlijk nu ook al graag aan goed en werkend internet om probleemloos te kunnen gamen. Spijtig dat dit nu niet lukt!
Een monteur die onder andere naar de wandcontactdoos komt kijken, lijkt mij ook een goede vervolgstap. Laat maar weten als wij vanuit hier een afspraak mogen maken 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.