Quickscheme

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Suggestie gaming account

Hallo allemaal,ben al tijden klant van ziggo maar dit is mijn eerste keer dat ik wat wil suggereren .Vergeeft u mij mocht ik wat fout plaatsen of verkeerde topic typos ❤️.

Maar tijdens het bellen van klantenservice kreeg ik een idee.Is het niet een idee om gaming abonnementen te starten met daarvoor speciaal ingestelde en het beste modem/router geschikt bij xbox en PS5.Aangezien KPN de stap met microsoft heeft gemaakt en samewerkt en xbox services (gamepass) verleent.

game abonnementen zou ontzettend in ziggo's voordeel kunnen werken als bij hetv gamen devziggo klant in voordeel is met een beter verbinding.Er wordt vaak over en weer gevraagt  welk internet abbo de ander heeft.Dan gaan denk ik alle gamers overstappen lijkt mij.Maar sowieso word ik er mega vrolijk van.Xbox gaming abbo met xbox gericht modem/router beste instelling dmz portforwarding en de geheime trucjes van ziggo's technicians.

Zomaar een idee in the open..

 

Mvg Jeffrey Tiems

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Quickscheme Ervaar je bepaalde problemen?

Want gamen zou soepel moeten kunnen verlopen via Ziggo.

Quickscheme
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja helaas.Ben eigenlijk het beste gewend maar er wordt aangewerkt.Ben kijken voor gaming router en monteur kan ik aanvragen zodra het me schikt.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Mogelijk kan er al wat gevonden worden wat verbeterd moet worden.

 

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3836Posts
  • 80Oplossingen
  • 2888Likes

@Quickscheme 

 

Op zich geen slecht idee, want de echte gamers kunnen bij Ziggo nog wel eens problemen ondervinden met modems van Ziggo afhankelijk van de gebruikte chipset in het modem. Vandaar een duimpje.

Quickscheme
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb contact gehad via telefoon en camera van mijn telefoon met technische afdeling.Daar hebben ze ook modem uitgelezen en geconstateerd dat er iets niet goed is.Er staat een notitie bij mijn dossier dat ik een monteur kan laten komen zodra ik zelf kan.Ik ben aan het wachten op mijn beurt voor thuiszorg dat moet eerst gebeuren.

Quickscheme
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb wat screenshots van netwerk geschiedenis en up/downstream etc.

Had niks te klagen gisteravond.Was weer als van ouds eens een flinke winst reeks aan het neerzetten.Toch ineens weer non stop trage gameplay,match ping schommelingen 48 ms naar 20ms en terug op 36 ms.. De ene verlies na de ander .

😅 Pijnlijk die onnodige verliezen.

 

 

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Quickscheme
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Smart wifi modem of connect box staat op tv meubel. Internet komt ongeveer een meter rechts van modem in hoek woonkamer binnen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator kan eens in de achtergrond kijken en mogelijk meer zien.

De inhoud van de wandcontactdoos es ook al van een behoorlijke leeftijd, mogelijk moet die vervangen worden.

Quickscheme
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Die zat er al in idd,woon hier sinds 2016.Heb toch wat jaartjes kunnen geniet van het beste internet van NL of zelfs van Europa.Komt wel goed.Ik probeer volgende week afspraak monteur..

Wel bedank ik de experts hier op forum/community.Ben ook benieuwd en aan het duimen dat ziggo  wat met suggestie gaat doen.✌️

 

Ps:heb vandaag gelukkig weer stuk meer winst dan verlies ..#fifa22 FuT rivals ...

 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Quickscheme,

Bedankt voor je suggesties! Al helpen we je natuurlijk nu ook al graag aan goed en werkend internet om probleemloos te kunnen gamen. Spijtig dat dit nu niet lukt!

Een monteur die onder andere naar de  wandcontactdoos komt kijken, lijkt mij ook een goede vervolgstap. Laat maar weten als wij vanuit hier een afspraak mogen maken 🙂


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic