Randweg

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Suggestie: Zien welke Mediabox of profiel wat heeft opgenomen

Gebruik mediabox Next en Next MINI in het zelfde netwerk, is het mogelijk te zien wie welke film heeft opgenomen met welke mediabox of naam?

 

8 Reacties 8
RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Zover ik weet niet alles staat centraal in de cloud. Wat via de Mini wordt gereserveerd kan via de 'grote' Next worden terug gekeken.

 

Hooguit dat er iets mogelijk is als er kijkers profielen zijn ingesteld dat zal iemand anders misschien kunnen beantwoorden.

AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3837Posts
  • 80Oplossingen
  • 2892Likes

@Randweg 

 

Nee dat is (nog?) niet mogelijk. Hoewel er profielen zijn is alles vastgelegd onder het account van de abonnee en dat is er maar een.

De wens is meen ik al wel eerder geuit, maar of deze wens binnenkort of op lange termijn gehonoreerd gaat worden?

 

Deze vraag past overigens goed in het hoekje met suggesties.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Deze vraag past overigens goed in het hoekje met suggesties.

 


Eens! Ik heb het topic verplaatst en de titel aangepast. Het is inderdaad nu nog niet mogelijk, maar zeker een interessant idee.

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Opnames splitsen naar profiel zou al een aardige feature zijn. Heb dat ook besproken tijdens de EPG dag in Amsterdam met de ontwikkelaars. Was toen ook enthousiast ontvangen maar verder geen vervolg op gezien.

Als dat kan dat maak je een profiel aan voor de Next en Mini en zet die default op die apparaten. Dan worden de opnames meteen gesplitst. Is simpel. Kan ook veel moeilijker maar dan komt het pas over een paar jaar (of nog iets later == nooit)

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

eigelijk verwacht ik niet dat het scheiden van opnames (opname per profiel) snel gaat komen,

 

ik heb al meerdere keren aangekaart (via enquêtes etc) als meerdere personen in een huishouden met een next willen kunnen opnamen het handiger is als je per profiel opnames kunt instellen zodat je alleen je eigen opnames hebt in je eigen profiel,

 

in een ander topic van een paar jaar geleden was door een moderator geantwoord dat het te ingewikkeld wordt als je opnames per profiel kunt instellen

https://community.ziggo.nl/t5/Suggesties/opnamen-per-profiel-opsplitsen/m-p/393023/highlight/true#M1...

Randweg
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Gezien de, positieve reacties mbt mijn vraag, hoop ik toch dat er tzt een oplossing voor komt. Bedankt voor alle reacties.

AlexS

Level 7
  • 160Posts
  • 1Oplossingen
  • 57Likes

Ik verwacht dat hier helemaal niets mee gedaan gaat worden

 

Tijdens het testen van de Next box heb ik dit bij alle enquetes die ik via de mail heb gehad aangekaart

We zijn al sinds het bestaan van de Next box nu zeg 3 jaar verder en niets hoor.

30x is het door mij in die tijd inmiddels al aangekaart in de mail lings

 

Wat belangrijk is dat bijvoorbeeld het ziggo logo in beeld komt kijk dat is een belangrijke update hehe

Ik zou heel graag zien dat de opnames per gebruiker zichtbaar zijn.

Standaard staat bijvoorbeeld de optie aangevinkt zodat je net als nu de opnames van iedereen kan zien

Deze moet je bewust dan uitvinken om de opnames per gebruiker zichtbaar te maken.

heb je ook geen gezever dat iemand de opnames niet kan vinden je hebt deze optie immers zelf ingesteld.

 

Nu hier met meerdere Next Boxen staan alle opnames van iedereen wij en de kids in 1 lange lijst wat zou het geweldig zijn als dat niet meer zo was.....

 

Maar ik blijf het steen vast aankaarten wie weet??????

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Gewoon vol houden.

Misschien helpt het.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic