MariskaR89

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Streaming App HBO Max en Disney+

Goedemiddag,

 

Heeft Ziggo het in de planning om een streaming app aan te bieden voor HBO Max en Disney+ net als Netflix, Prime en Videoland? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Mod edit: De Disney+ App is beschikbaar! Lees er hier alles over.

Nee @MariskaR89 verderop op deze community wordt al duidelijk gemaakt dat HBO Max en Disney Plus niet in de planning zitten om als app toe te voegen als optie op de Mediabox Next. Voorlopig wordt er no  druk gewerkt om de Viaplay-app voor iedereen probleemloos beschikbaar te maken.


Als je deze streamingdiensten wilt gebruiken dan zijn er genoeg andere mogelijkheden, maar dat wist je waarschijnlijk al.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Mod edit: De Disney+ App is beschikbaar! Lees er hier alles over.

Nee @MariskaR89 verderop op deze community wordt al duidelijk gemaakt dat HBO Max en Disney Plus niet in de planning zitten om als app toe te voegen als optie op de Mediabox Next. Voorlopig wordt er no  druk gewerkt om de Viaplay-app voor iedereen probleemloos beschikbaar te maken.


Als je deze streamingdiensten wilt gebruiken dan zijn er genoeg andere mogelijkheden, maar dat wist je waarschijnlijk al.

Skatecrazy

Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ten eerste, ik ben ook een Next-gebruiker.

En ik las ergens al dat Disneyplus niet toegevoegd kan. En ik snap niet waarom. 

Want Disneyplus is op dit moment populair. 

 

Zou mooi zijn, dat Ziggo na Viaplay ook Disneyplus kan toevoegen. Pleaseeee 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Skatecrazy zou allemaal mooi zijn maar als je andere, streamingdiensten wilt gebruiken dan er op de Mediabox Next staan dan zijn er genoeg andere mogelijkheden. Maar dat is een herhaling van wat ik al eerder schreef.

vebveb

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Sinds kort de Next mini. Zijn er plannen om Cinemember als streamingdienst toe te voegen? Of kan ik misschien zelf een app toevoegen?

Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

Dat kan niet, en het lijkt mij ook niet dat ze deze app eerder toevoegen dan een andere app dus ik zou hierin niets verwachten.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Voorlopig is de enige mogelijkheid om andere streamingdiensten te bekijken is je eigen plan te trekken en niet af te wachten totdat Ziggo deze apps heeft geïnstalleerd.

  • Mogelijkheid 1: met telefoon of tablet casten via Chromecast
  • Mogelijkheid 2: zelf een box (zoals bijvoorbeeld Apple TV) kopen en daarop zelf alle apps installeren 
Jur2

Level 5
  • 64Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

Ik snap eigenlijk niet wat het probleem is. Al die Apps zijn vrij standaard Linux Apps want als elke obscure Chinese cheapo  elektronica fabrikant het op mediaplayertjes het kunnen implementeren, waarom kan Ziggo dat dat niet op de Next Mini? Notabene Ziggo met een heel team om het uiterste te persen uit de massaal ingekochte en dus ondersteunde Next Mini?

 

Het lijkt er sterk op dat reageerders hier telkens met een smoes het riet in worden gestuurd en dat er wordt gedaan alsof het probleem bij hen ligt en dat zij zeuren. Maar de klant is KONING !!

Uitgelicht topic