Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
mguzz wrote:Benieuwd naar je ervaring! Ben zelf niet zo'n audiofiel, maar vind het wel lekker om soms even de oordopjes in te doen en wat muziek te luisteren. Er zitten best wel leuke kanalen tussen zag ik in de gauwigheid. Moet nog even echt op onderzoek. Tot gisteren wist ik eigenlijk niet eens dat we zo veel radiokanalen via de Mediabox (op de TV) kunnen ontvangen. Nooit naar gekeken! Tja. :wink:
Goeie tip, koppelen is inderdaad geinig, heb de audiokwaliteit op hoog gezet, ga nog ff testen met airplay via mijn receiver
junior wrote:
Beetje off topic, maar ik hoop ook dat T-mobile het snel in de 'Datavrije Muziek' bundel gaat opnemen. Kost het me ook geen Mb's als ik onderweg ben :wink: ... de status is 'In Behandeling' dus dat komt vast wel goed.
Bytes wrote:
Oplossing: dan ontwikkelt Ziggo zelf een app (of ontwikkelt ZiggoGo door) zodat ze niet meer afhankelijk zijn en handhaven de gratis dienstverlening op dit terrein aan klanten!
Ziggo heeft nl. een muziekdienst gehad echter werd na 2jr de stekker er al uit getrokken wegens gebrek aan belangstelling , was trouwens niet gratis.
youriy wrote:
De app zal na enige tijd wel betaald moeten worden (edit: na 3 maanden lees ik net), of er komt een betaalde versie en een gratis versie met reclame.
emmalyanne wrote:
Weet iemand of de stingray app gewoon gebruikt kan blijven worden nadat Ziggo stopt? En zijn hier kosten aan verbonden?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.