junior

Level 10
  • 443Posts
  • 19Oplossingen
  • 99Likes

Stingray Music (web)app (Veranderd per 1 april 2019)

*** Ziggo Digitale Radio hebben we ook Stingray Music kanalen (863 t/m 906). Stingray presenteert zich op de website als een leverancier van muziekproducten aan o.a. contentproviders zoals Ziggo, KPN, T-Mobile etc. en heeft best veel gevarieerde muziekkanalen.

Ze hebben ook een app en een 'webapp', waar je als klant van Ziggo ook ('gratis') gebruik van kan maken. Nieuwsgierig als ik ben heb de app geïnstalleerd en op de website van Stingray een account aangemaakt, wat je vervolgens moet koppelen aan je Ziggo abonnement. Dat gaat overigens best wel geinig. Je moet de geïnstalleerde app 'laten luisteren naar een Stingray kanaal' ten bewijze dat je Stingray kan ontvangen (en dus een geldig abonnement hebt). Even met de iPhone voor de TV dus, doen ze leuk én 't werkt goed! Dit moet overigens iedere 180 dagen herhaald worden, ter controle of je nog een geldig abonnement hebt denk ik.

Hier kun je de apps vinden...
Apple App Store
Google Play Store



Zoals gezegd kun je Stingray Music ook via de browser benaderen, als je de accountkoppeling met Ziggo hebt gemaakt, en wel hier: webplayer.stingray.com



Veel luisterplezier enne, mocht dit topic al ergens staan (ik kon het zo snel niet vinden), mijn excuus... dan halen we dit gewoon weer weg! :sunglasses:
26 Reacties 26
emmalyanne

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
EnergieBoy wrote:

emmalyanne wrote:
Weet iemand of de stingray app gewoon gebruikt kan blijven worden nadat Ziggo stopt? En zijn hier kosten aan verbonden?
Volgens mij is daar nog helemaal niets zeker van (over de kosten).

Als je de app gaat installeren moet je aangeven dat je Ziggo hebt als provider. Dan krijg je de melding dat ze deze niet meer ondersteunen en dat je dan 3 maanden gratis Stingray krijgt. Dus waarschijnlijk moet je erna wel gaan betalen?!? Maar hoeveel en wat, dat heb ik nog nergens gelezen 😞



oke bedankt 🙂
emmalyanne

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nick999 wrote:
Als ik naar andere landen kijk dan zal de app straks rond de 5 Euro per maand gaan kosten.



bedankt 🙂
Roadrunner48

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De keuze van Ziggo om te stoppen met de muziek zender Mustang en deze heeft ingeruild voor Xite , vind ik een verslechtering van mijn abonnement. Je krijgt nu een muziekzender zonder app en een beperkt aanbod aan muziek .
Ziggo zegt dat “Op termijn komt er ook een app van Xite” , klinkt erg vaag.
Ben aan het overwegen om mijn vaste telefoon abonnement van Ziggo op te zeggen ( gebruik ik nagenoeg nooit) en hiervoor een Mustang abonnement voor te nemen.
FryaFresena

Level 4
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Verschrikkelijk! Geen Harder Than Hell of Rock Anthems meer.. En de blues die ik af en toe draai, ben ik ook kwijt. Ik vind het echt verschrikkelijk. Rock On heeft echt een waardeloze programmering. Ik mis mijn Heavy Metal!
Ook kan ik nu niet meer zien welk artiest en welk nummer speelt, het is net reguliere radio. Met een slechte programmering en 0 info. Waar-de-loos!
Lupercus

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
emmalyanne wrote:
Weet iemand of de stingray app gewoon gebruikt kan blijven worden nadat Ziggo stopt? En zijn hier kosten aan verbonden?


Heb gisteren bericht gekregen van Stingray: abbo gaat 2,99 p/m kosten, per 1 juli.
ice0angel

Level 1
  • 95Posts
  • 1Oplossingen
  • 22Likes
Xite is niks totaal overbodig kosten slurpen nutteloze zender (met vele tema kanalan die slecht ingevuld is met muziek)

Daarbij Xite heeft niks met radio Tv zender is al RUK en dan ook nog een radio (tema knalen) op zetten terwijl ze geen benul hebben wat ze aan het doen zijn ! En hoe ze kanalen moeten op vullen met muziek !
KeesZ53

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Zo jammer dat Stingray app niet meer is te gebruiken doordat Ziggo ermee stopt. Gebruikte het enorm veel, nu kan je het wel blijven gebruiken bij een abonnement op Stingray voorlopig voor 2,99 per maand. Xite die nu door Ziggo wordt gebruikt is zoveel slechter dan Stingray dat vooral uitblonk met de app met vele reclamevrije stations is allerlei muziekstijlen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic