Nvdm83

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Spotify toevoegen

Ziggo voeg a.u.b. spotify toe als app op de horizon!

Ik weet dat de netflix app ook niet een geweldig succes is omdat deze niet altijd naar behoren functioneerd en zeer traag is na een bepaalde tijd.

Maar je kan het nu wel gebruiken.

Het kan ook als spotify connect optie worden toegevoegd zodat je niet de elle lange database vertragende laad functie hoeft te tonen.

Groeten Nick
35 Reacties 35
klaasM

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier ook.

Zou ook spotify graag op de mediabox zien.

Alles op 1 plek.

Groet Klaas

Kooivogel

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier ook graag spotify op mediabox next

B.R.G.

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste wensen voor 2020! O.a.....?graag asap Spotify op de Mediabox next plaatsen?

Jovol

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Any news on this topic @Ziggo ?

Jovol

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Any news on this topic @Ziggo ?

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Jovol, Unfortunately there is no news about this topic! 😞 

jackm

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat zou mooi zijn spotify app op de next. 

Modelmissbb

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Ziggo is er inmiddels al meer duidelijk we zitten bijna in 2024 en spotify is eik wel onmisbaar geworden wanneer komt deze op de horizon next bij de apps? 

Garihd

Level 16
  • 2062Posts
  • 72Oplossingen
  • 1140Likes

@Modelmissbb 

Vermoedelijk nooit.

Verder heeft de Next al muziek apps zoals Deezer en Xite mogelijk vind Liberty Global het moederbedrijf dat wel genoeg. Of het is een centen/rechten kwestie, en de kans is aanwezig dat Spotify zelf dit niet wil.

Spotify draait op elke smartphone dus zelf ongaat mij de noodzaak. En het is al eerder aangegeven dan moet of de televisie altijd aan zeker met de Next Mini of er moet een extern audio apparaat worden aangesloten.

Verder kan Spotify worden afgespeeld via Chromecast of Airplay , sommige smart TV's hebben de Spotify app, en recente audio apparaten ondersteunen vaak Spotify connect of Bluetooth.

https://support.spotify.com/nl/category/device-help/

Modelmissbb

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn iPhone is te nieuw om te streamen naar mijn marantz mijn oude iPhone kon dat nog wel 

daarbij had ik eerst mijn pc op de marantz incl tv als scherm (tot die pc stuk ging) 

en dan kon ik zowel via YouTube een openhaardje als tegelijk spotify aan

nu ben ik aangewezen op alleen de ziggo next waar ik wel YouTube heb maar geen spotify 

Netflix Videoland alles kan ermee 

waarom dan geen spotify 

Garihd

Level 16
  • 2062Posts
  • 72Oplossingen
  • 1140Likes

@Modelmissbb  schreef:

Mijn iPhone is te nieuw om te streamen naar mijn marantz mijn oude iPhone kon dat nog wel 

daarbij had ik eerst mijn pc op de marantz incl tv als scherm (tot die pc stuk ging) 

en dan kon ik zowel via YouTube een openhaardje als tegelijk spotify aan

nu ben ik aangewezen op alleen de ziggo next waar ik wel YouTube heb maar geen spotify 

Netflix Videoland alles kan ermee 

waarom dan geen spotify 

De Iphone zal niet te nieuw zijn.

wat gebruikte je met de oude Iphone Bluetooth of Airplay? Mogelijk kan het niet meer omdat Apple een onredelijk hoge percentage vraagt aan diensten die betaald worden door gebruikers. Hoewel Google dit ook doet.

Waarom Spotify niet op de Next dat is dus iets tussen Spotify en Ziggo. Dat kan met heel veel factoren maar vooral centen en daaraan gepaard rechten te maken hebben.

Jesco

Level 6
  • 125Posts
  • 4Oplossingen
  • 47Likes

Dan liever Kodi als app op de mediabox next. Spotify kun je toch direct van smartphone streamen naar je geluidset, snap de noodzaak niet zo. Via onscreen toetsenbord artiesten opzoeken?

Garihd

Level 16
  • 2062Posts
  • 72Oplossingen
  • 1140Likes

@Jesco  schreef:

Dan liever Kodi als app op de mediabox next. Spotify kun je toch direct van smartphone streamen naar je geluidset, snap de noodzaak niet zo. Via onscreen toetsenbord artiesten opzoeken?

En wat als je geen geluidset hebt waar dit mee kan? Ook Kodi zie ik de noodzaak niet van, die kan op elke PC en android box draaien. Wat mij betreft horen die streamdiensten er geen van allen op. Er is al een provider die een androidTV box levert zelfs als je geen TV afneemt.

Bliikbaar is dat de toekomst alleen nog streamdiensten betalen via de provider. 

Jesco

Level 6
  • 125Posts
  • 4Oplossingen
  • 47Likes

Ik kan dan video content kijken vanaf mijn NAS (aangenomen dat de mediabox in het thuisnetwerk hangt en de nas kan vinden). Zonder dat ik een pc of Androidbox op tv moet koppelen. Via een Chromecast met Google tv kan het ook maar vanuit mediabox zou handiger zijn. Mediabox gebruik je toch primair voor tv kijken? Ik kijk ook Netflix en viaplay via de mediabox next. Wel gewoon eigen accounts, niet via Ziggo.

Garihd

Level 16
  • 2062Posts
  • 72Oplossingen
  • 1140Likes

@Jesco die geluidsset heeft te maken met de opmerking betreffende Spotify, u denkt toch niet dat iedereen een geschikte geluidsset heeft die Spotify connect ondersteund?

Onze tv box wordt evenveel of meer uren voor de radiokanalen gebruikt. Primair voor TV gaat niet voor iedereen op. 

Dit topic gaat specifiek over de wens voor Spotify voor overige apps zijn er legio andere topics.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5199Posts
  • 493Oplossingen
  • 1689Likes

@Modelmissbb Sorry, ik ben erg laat met mijn reactie. Er zijn op dit moment geen plannen om Spotify als app toe te voegen aan onze mediaboxen. Mocht hier verandering in komen, dan laten we dit uiteraard weten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic