EWA2511

Level 5
  • 64Posts
  • 2Oplossingen
  • 18Likes

Smart Wifi app Feature request

Hi,

 

Als ik een gast wifi netwerk aanmaak via het modem, heb ik de optie om het gast wifi netwerk tot een x datum/ tijd actief te hebben.

Helaas zit deze optie er niet in als je via de smart wifi app een gast netwerk wil aanmaken.

Ik vind dit wel een erg fijne optie, kan deze optie (wifi gast netwerk beschikbaar tot een bepaalde datum/tijd) ook in de smart wifi app komen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi @EWA2511, goeie suggestie (ik heb hem daarom ook verplaatst naar de categorie Suggesties!

 

Ik heb dit nagevraagd en het staat nog niet op de roadmap om deze optie toe te voegen. We zetten hem op de wensenlijst, maar op basis van 1 verzoek krijgt het natuurlijk een lage prioriteit. Als meer klanten zich hierbij aansluiten kunnen we de prio wellicht omhoog krijgen en is er meer kans dat het opgepakt wordt.

 

Ik kan je nu dus nog niets beloven, behalve dat we het op de radar hebben gezet bij de ontwikkelaars.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi @EWA2511, goeie suggestie (ik heb hem daarom ook verplaatst naar de categorie Suggesties!

 

Ik heb dit nagevraagd en het staat nog niet op de roadmap om deze optie toe te voegen. We zetten hem op de wensenlijst, maar op basis van 1 verzoek krijgt het natuurlijk een lage prioriteit. Als meer klanten zich hierbij aansluiten kunnen we de prio wellicht omhoog krijgen en is er meer kans dat het opgepakt wordt.

 

Ik kan je nu dus nog niets beloven, behalve dat we het op de radar hebben gezet bij de ontwikkelaars.

EWA2511
Topicstarter
Level 5
  • 64Posts
  • 2Oplossingen
  • 18Likes

Hallo @Mark Dank voor het verplaatsen. Ik wist niet goed waar ik dit verzoek kwijt moest.

Overigens lijkt mij dat de functionaliteiten die je op een modem kan instellen ook via de app moeten kunnen instellen voor die zelfde functie. In dit geval voor de guest wifi.

Hopelijk willen meer mensen deze feature.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@EWA2511 Dat kan ik mij goed voorstellen! Ik zie dat mijn collega @Mark jouw suggestie in iedergeval heeft doorgegeven aan onze ontwikkelaars. Zoals gezegd kunnen we niet beloven, maar het staat nu in iedergeval bij hun op de radar.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic