ScanCircle

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Sleeptimer voor Ziggo Next (Mini)

De Ziggo Next Mini is ideaal voor in de slaapkamer maar we missen enorm de sleeptimerfunctie: met 1 druk op de knop (of een paar) instellen dat de box (en de TV) na 15/30/60/90/120 minuten op standby gaat. Dus niet de standaard "inactiviteitsperiode" (van een paar uur), maar gewoon net voor het in slaap vallen.

 

Zou wellicht mooi toegevoegd kunnen worden onder de aan/uit knop i.c.m. met een instelling of je deze functie wilt gebruiken (bv. in de woonkamer niet, maar in de slaapkamer wel). Als deze functie ingesteld is, dan gaat de box niet direct uit, maar toont ie de opties (bv. uit/15/30/60/90/120). Doorlopen met pijltjes, bevestigen met OK. Klinkt goed toch?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @ScanCircle. Bedankt voor je suggestie! Ik snap dat dit een goede toevoeging kan zijn. Ik zet het door! Wie weet dat het in de toekomst toegevoegd wordt :-). 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Wie weet kan een Ziggo Medewerker die hier dagelijks zijn dit doorgeven aan de juiste afdeling en misschien is het iets om in te voeren. Nu zijn de tijden 4, 5, 6, 24 uur standby.

 

Hopelijk een goed idee misschien.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @ScanCircle. Bedankt voor je suggestie! Ik snap dat dit een goede toevoeging kan zijn. Ik zet het door! Wie weet dat het in de toekomst toegevoegd wordt :-). 

Robert70

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prima idee!

keesvanbergen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goede morgen Lycke. Is deze toevoeging al toegepast?

Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@keesvanbergen  Is er een toezegging geweest dan?

 

Nee, zit er niet op.

G-man

Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ook wij zijn daar een voorstander van zou het helemaal afmaken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic