Robert 1966

Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Skyshowtime apps toevoegen aan Mediabox Next

hallo is het goed dat skyschowtime  kan toe voegen op de media box next apps

22 Reacties 22
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Off topic 

Heel voorzichtig gesteld Ja, het Plume/Pod systeem is dan nieuw, maar daar hebben ze zich ingekocht dus gewoon een bestaand iets ' toegeëigend' en dan nog nog niet naar behoren. 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@RoWi.  schreef:

...Concreet heeft Ziggo met de Viaplay app zelfs al een stream app meer op hun box dan KPN. 


Maar dat komt omdat Ziggo heeft veel klanten extra had, i.v.m. de F1 uitzendingen op Ziggo tv. Toen Ziggo die uitzend rechten verloor, moest Ziggo wat doen om te voorkomen dat ze daardoor héél veel klanten zou verliezen.
Alleen door dié externe ( klanten ) prikkel, heeft Ziggo nu wel de ViaPlay app. Maar dat is geen "...fijn voor de klant...', maar gewoon een puur commerciële beslissing geweest.

 

Maar dat alles weet jij natuurlijk allang al 😉.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Template ik zou vanwege de beter vormgegeven app dat best willen afnemen. Ik wil eigenlijk niet meer terug naar een Docsis verbinding. Niet dat dit heel slecht is.

 

Dus welke potentiële klanten blijven over die van Delta? Dus blijft Zeeland over. Kortom die groep potentiële klanten is echt nihil.

 

Dan moet Ziggo Go wel goed functioneren en helaas is dat niet zo en ik ga natuurlijk niet betalen voor een app/dienst die 'maar' 720p doet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic