AlexandervanDij

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Scientology TV op de Ziggo digitale kabel!

Hoe kan ik Scientology TV op de Ziggo kabel komt?

Het zit in USA al op de kabel en is via Scientology.tv ook te kijken.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi AlexandervanDijl
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Bij deze heb je je melding gemaakt en zal deze worden opgepakt door een moderator en doorgegeven aan de juiste afdeling. Deze kunnen je niet zeggen of dit ook bij Ziggo gaat komen dus alleen een melding is wat ze kunnen maken.

Kan best dat het in andere landen al wel op de kabel is maar bij Ziggo in ieder geval nog niet.

Bekijk in context

7 Reacties 7
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi AlexandervanDijl
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Bij deze heb je je melding gemaakt en zal deze worden opgepakt door een moderator en doorgegeven aan de juiste afdeling. Deze kunnen je niet zeggen of dit ook bij Ziggo gaat komen dus alleen een melding is wat ze kunnen maken.

Kan best dat het in andere landen al wel op de kabel is maar bij Ziggo in ieder geval nog niet.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey AlexandervanDijl . Welkom hier!
Altijd mooi, suggesties voor nieuwe zenders.
Ik zal de suggestie intern doorgeven 🙂
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik ben bang dat er voor de Church of Scientology TV in Nederland niet veel belangstelling is, gezien de geschiedenis en de onderzoeken en de veroordelingen die uitgesproken zijn internationaal.
AlexandervanDij
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dankjewel Be rt!

Hier bij de Scientology kerk in Amsterdam ontvangen wij per dag tientallen mensen. Belangstelling is er zeker.

***Mod edit: Link verwijderd, zie onze huisregels voor het beleid***
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Zieltjes winnen lijkt mij niet de bedoeling van dit forum.
Dit maakte ze niet voor niets: Leah Remini: Scientology and the Aftermath
AlexandervanDij
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dankjewel ook voor jouw reactie, RobertKoopman. Het klopt dat het programma van Leah Remini niet voor niets is gemaakt. Op de zender is ook te zien waardoor dit komt. En ja, ik ben Scientoloog, net als heel veel andere Nederlanders.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Ik denk dat deze discussie niet meer over de zender gaat maar wat men wil verkondigen en dat is niet wat hier is toegestaan op de Community. Je hebt je punt gemaakt en Ziggo neemt je opmerking mee en nu is het afwachten of de zender ook bij Ziggo te zien zal zijn.

Er zijn vast nog andere manieren om de zender te kunnen bekijken, lijkt mij. Bij deze aan iedereen een hele fijne zonnige dag gewenst 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic