Meantonio6776

Level 5
  • 58Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Rtp Portugal

Een iddee: ik zou graag tussen de buitenlandse zenders ook rtp internationaal erbij willen.

de Romeins Latijns talen zij fantastisch vertegenwoordigd , maar ik mis er 1: Portugal . Enig idee waarom? Tve en italia is wel gelukt! En Turkije ook!

alvast bedankt 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 17385Posts
  • 738Oplossingen
  • 5772Likes

Maar Pasi je weet toch dat Ziggo weinig verdient aan het doorgeven van TV kanalen. Daar betalen ze juist een distributie vergoeding voor. Nu zal er mogelijk wel een percentage bovenop die doorgifte vergoeding aan de klanten worden doorberekend.

Mocht de vraag hoog genoeg zijn is de kans aanwezig, maar niet heel groot schat ik zo in.

Aan de andere kant is of was het juist de kracht van Ziggo om kanalen aan te bieden voor kleinere specifieke doelgroepen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Random

Level 16
  • 1757Posts
  • 80Oplossingen
  • 871Likes

Kan je RTP Portugal niet online live kijken?

https://www.rtp.pt/play/direto/rtp1

Meantonio6776
Topicstarter
Level 5
  • 58Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Kan wel , ik kan ook ned1 online kijken. En tve. En de rest. Ik denk alleen in een zenderaanbod waar meerdere Latijns-romeins zenders zijn , lijkt het mij dat het handig zou zijn om rtp international als zender te hebben.

Pasi

Level 18
  • 8049Posts
  • 446Oplossingen
  • 4231Likes

"...lijkt het mij dat het handig zou zijn om rtp international als zender te hebben..."

Als dat uw 'beste bod' is, dan kan u bij Ziggo wachten tot Sint Juttemis 😉.

Ziggo bepaald namelijk helemaal zelf, welke zenders er aangeboden worden en gebruikt daarvoor alleen maar een commerciële formule : hoe meer winst, hoe groter de kans !

U mag vragen wat u wilt, maar ....

RoWi.

Level 20
  • 17385Posts
  • 738Oplossingen
  • 5772Likes

Maar Pasi je weet toch dat Ziggo weinig verdient aan het doorgeven van TV kanalen. Daar betalen ze juist een distributie vergoeding voor. Nu zal er mogelijk wel een percentage bovenop die doorgifte vergoeding aan de klanten worden doorberekend.

Mocht de vraag hoog genoeg zijn is de kans aanwezig, maar niet heel groot schat ik zo in.

Aan de andere kant is of was het juist de kracht van Ziggo om kanalen aan te bieden voor kleinere specifieke doelgroepen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.