Triest genoeg dat de regisseur de wedstrijd regelmatig minder interessant vindt als het herhalen van eerdere momenten, inzoomen op spelers, de bank of het publiek dat op geen enkele manier betrokken is bij het spel, maar Ziggo zendt nu reclame uit voor Priority, tijdens de wedstrijd?
Wat is dat voor triest gedoe? Kan dat niet bewaard worden voor het geneuzel tijdens de rust of achteraf?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bij wat, je zegt niet bij wat.
@Pietervs wrote:Triest genoeg dat de regisseur de wedstrijd regelmatig minder interessant vindt als het herhalen van eerdere momenten, inzoomen op spelers, de bank of het publiek dat op geen enkele manier betrokken is bij het spel, maar Ziggo zendt nu reclame uit voor Priority, tijdens de wedstrijd?
Wat is dat voor triest gedoe? Kan dat niet bewaard worden voor het geneuzel tijdens de rust of achteraf?
@Template schreef:Bij wat, je zegt niet bij wat.
Psv, ziggo sport 1, is irritant.
Reclame in de vorm van een overlay of banner? Hetzelfde irritante verschijnsel wat op de Discovery kanalen gebeurt voor Hbo Max?
Of echt een commercial?
Geen idee hoe het er bij Discovery uit zag (ziet?) maar bij PSV-SPO kwam er een aantal keer een banner over het scherm.
Dat leidt vreselijk af.
Dat is inderdaad hetzelfde en heel vervelend.
@Pietervs schreef:Triest genoeg dat de regisseur de wedstrijd regelmatig minder interessant vindt als het herhalen van eerdere momenten, inzoomen op spelers, de bank of het publiek dat op geen enkele manier betrokken is bij het spel, maar Ziggo zendt nu reclame uit voor Priority, tijdens de wedstrijd?
Wat is dat voor triest gedoe? Kan dat niet bewaard worden voor het geneuzel tijdens de rust of achteraf?
Tja, maar tijdens de rust en achteraf gaan veel kijkers naar de wc, pakken wat te drinken en/of doen ( even ) andere dingen dan naar de tv kijken.
Verder mag u m.i. niet veel verwachten van de regie, want een goede regie ( met bijbehorende middelen ) kost natuurlijk veel geld en sport op tv moet juist veel geld opleveren. Wat dat voor u ( en ons ) aan beeld oplevert, dat vindt de regie en de betreffende zender geheel niet interessant, daar gaat het puur om de opbrengst versus de kosten.
Overigens zie je ( zo'n onbenullige ) regie bij heel veel zenders en sporten. Dat komt m.i. omdat de mensen op de regie waarschijnlijk geen enkele connectie met die sport hebben en/of omdat ze met minimale middelen en/of zo goedkoop mogelijk moeten werken. Waardoor iedere interesse m.b.t. de wedstrijd en/of het gebeuren mist.
De regie is dan weer iets waar ziggo weinig tot niets in kan betekenen.
De (priotity) banners wel, die zijn reclame voor ziggo diensten.
@Pasi je bijdrage bevat diverse onjuistheden, en hangt van aannames aan elkaar. Misschien verstandig je eerst in de materie te verdiepen, en dan pas reageren.. 😉
Het mag, dus het gebeurt.
@Hatolex schreef:@Pasi je bijdrage bevat diverse onjuistheden, en hangt van aannames aan elkaar. Misschien verstandig je eerst in de materie te verdiepen, en dan pas reageren.. 😉
Ohh, dan zal u toch met betere antwoorden ( dan mij ) moeten komen 😉
@Pasi schreef:
@Pietervs schreef:Triest genoeg dat de regisseur de wedstrijd regelmatig minder interessant vindt als het herhalen van eerdere momenten, inzoomen op spelers, de bank of het publiek dat op geen enkele manier betrokken is bij het spel, maar Ziggo zendt nu reclame uit voor Priority, tijdens de wedstrijd?
Wat is dat voor triest gedoe? Kan dat niet bewaard worden voor het geneuzel tijdens de rust of achteraf?
Tja, maar tijdens de rust en achteraf gaan veel kijkers naar de wc, pakken wat te drinken en/of doen ( even ) andere dingen dan naar de tv kijken.
Verder mag u m.i. niet veel verwachten van de regie, want een goede regie ( met bijbehorende middelen ) kost natuurlijk veel geld en sport op tv moet juist veel geld opleveren. Wat dat voor u ( en ons ) aan beeld oplevert, dat vindt de regie en de betreffende zender geheel niet interessant, daar gaat het puur om de opbrengst versus de kosten.Overigens zie je ( zo'n onbenullige ) regie bij heel veel zenders en sporten. Dat komt m.i. omdat de mensen op de regie waarschijnlijk geen enkele connectie met die sport hebben en/of omdat ze met minimale middelen en/of zo goedkoop mogelijk moeten werken. Waardoor iedere interesse m.b.t. de wedstrijd en/of het gebeuren mist.
Ik zou de hele wedstrijd terug moeten kijken via mijn Free account, want ik heb hier wel een filosofie over. Dit betreft 1 van de wedstrijden die onder de open net verplichting valt. Dus is het slim om te wijzen op de 'voordelen' van Priority voor niet VodafoneZiggo klanten.
Wie de wedstrijden per stadion en wedstrijd vastlegt en de eindregie doet daar weet ik niets van. Daar staat Ziggo Sport Totaal waarschijnlijk buiten.
@Pasi , als jij denkt dat de UEFA het niet belangrijk vind hoe voetbal op tv wordt gebracht, geef je blijk van een totaal gebrek aan inzicht hieromtrent.
En hier laat ik het bij, fijne dag nog.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.