Rocky Luck

Level 1
  • 484Posts
  • 1Oplossingen
  • 122Likes

Radiozender schakelt af ne ongeveer 8 uur

Als ik 's morgens een radiozender kies op de Next en ik laat die de hele dag staan, dan schakelt de Next na ondeveer 8 uur weet terug naar TV. Dat lijkt me niet de bedoeling.
3 Reacties 3
Rocky Luck
Topicstarter
Level 1
  • 484Posts
  • 1Oplossingen
  • 122Likes
Ik weet dat er een ander topic is waar dit ook voorkwam. Maar dat topic gaat voornamelijk over audio storingen, die terugschakeling naar TV veroorzaken. Dit topic is uitsluitend voor discussie over de automatische afschakeling van audio na 8 uur.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Rocky Luck . Welkom hier!
Ah, dit heb ik eerder ergens gelezen. Ik zal even op zoek naar het topic.

Hoe dan ook weet ik nog dat toen ook het antwoord was dat dit klopte. De radio kan niet langer dan 8 uren achter elkaar aan staan, zonder activiteit. Je kunt dan natuurlijk wel gewoon opnieuw naar radio toe :-).
Rocky Luck
Topicstarter
Level 1
  • 484Posts
  • 1Oplossingen
  • 122Likes
Lycke Ziggo wrote:
Hoe dan ook weet ik nog dat toen ook het antwoord was dat dit klopte. De radio kan niet langer dan 8 uren achter elkaar aan staan, zonder activiteit. Je kunt dan natuurlijk wel gewoon opnieuw naar radio toe :-).

Lycke Ziggo Ja, en dit topic gaat er dus over dat die regel van 8 uur van tafel moet. Het toont eens te meer aan wat voor ondergeschoven kindje de radio kanalen zijn.

PS. Dit is de topic https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-radio-39144/index3.html#post412912
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic