sebas14

Level 11
  • 590Posts
  • 16Oplossingen
  • 306Likes

Radio programma informatie

Sinds eergisteren is de nieuwe software 3.4.2 geinstalleerd op de Mediabox XL.
Wat nu beter opvalt is de programmering van de TV zenders wat er nu te zien is en wat er daarna komt. Mooi logo van zender en de programmering eronder.
Dat vindt ik zeker een pluspunt.

Nou is mijn volgende vraag:
Bij de meeste radiozenders zie je bij de programmering alleen maar 'Radio Service' staan met tijdblokken van 01.00u. tot 01.00u.
Is dit voor Ziggo ook mogelijk om bij de radiozenders de programmering door te geven?

Nu de programmering van de TV zenders meer opvallen zou je het wel helemaal afmaken door alle zenders dus ook de radiozenders te voorzien van hun programmering. Ik dacht dat bijv. KPN dit al wel doet en meen TMobile Thuis ook. Het wordt dus wel aangeleverd door de radiozenders.

En over de logo's van de TV zenders:
DanceTrippin heeft al geruime tijd (maanden) een nieuw logo, maar het oude wordt nog steeds weergegeven.
3 Reacties 3
sebas14
Topicstarter
Level 11
  • 590Posts
  • 16Oplossingen
  • 306Likes
Het logo van DanceTrippin is inmiddels al een tijdje aangepast. Perfect.
Ik zie nu ook bij de radiozenders al een wijziging dat bij de info al "Radioservice" weg is en dat er nu " Geen informatie beschikbaar" staat. Ben benieuwd voor de volgende stap :slight_smile:
Alfons Verbiest

Level 9
  • 265Posts
  • 20Oplossingen
  • 60Likes
Het ontbreken van de EPG bij de "normale" radiozenders heb ik altijd al een gemis gevonden.
sebas14
Topicstarter
Level 11
  • 590Posts
  • 16Oplossingen
  • 306Likes
Om toch even op dit onderwerp terug te komen.
Nu bericht TotaalTV zich ook over het feit dat de EPG totaal niet aanwezig is bij de digitale radiozenders.

Zie:
https://www.totaaltv.nl/nieuws/aangekondigde-zenderuitbreiding-ziggo-grotendeels-uitgesteld/

De zenderlogo's blijkt ook iets moeilijks te zijn, behalve bij SBS6 en onlangs SBS9. Daar kan wel het logo direct aangepast worden bij een verandering.
Ik noem een Qmusic Nonstop (helemaal niet aanwezig) of DanceTrippin (oud logo)

Is hier zicht op of dit op termijn alsnog doorgegeven gaat worden bij de radiozenders of is dat technisch niet mogelijk?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic