Kaisoro

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Programma versnellen / vertragen (Ziggo GO)

Goedendag.

In de Ziggo go app en op de televisie is het niet mogelijk de snelheid van de programma's aan te passen (versnellen en/of vertragen).

Kan dit worden toegevoegd?

Met vriendelijk groet,

Sofie Kaizer

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21926Likes

Ik ben bang van niet, een opgenomen of bewaard programma wordt 1 maal bewaard voor iedereen, er komt een vinkje bij dat jij die mag bekijken, er zijn geen persoonlijke instellingen of bewerkingen mogelijk.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Bert  schreef:

Ik ben bang van niet, een opgenomen of bewaard programma wordt 1 maal bewaard voor iedereen, er komt een vinkje bij dat jij die mag bekijken, er zijn geen persoonlijke instellingen of bewerkingen mogelijk.


 

De topic starter lijkt versneld of vertraagd afspelen te bedoelen, dus 4× 8x 16x etc.

Dat is best in te bouwen voor on demand aanbod. Dat staat los van andere opties wat betreft het 'opnemen' 

 

 

 

Kaisoro
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan het ook niet worden toegevoegd? Soms wordt er in een programma te snel gesproken en dan kan ik het niet bijhouden. Het zou dan fijn zijn als de snelheid van de gesproken teksten met 0,5x kunt vertragen.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Kaisoro  schreef:

Kan het ook niet worden toegevoegd? Soms wordt er in een programma te snel gesproken en dan kan ik het niet bijhouden. Het zou dan fijn zijn als de snelheid van de gesproken teksten met 0,5x kunt vertragen.


Dat kan zeker een nuttige functie zijn, dat zal de gehele afspeelsnelheid worden beinvloed, of het geluid dan nog kan worden afgespeeld is maar de vraag, met versneld afspelen is er vaak geen audio mogelijk.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Kaisoro  schreef:

Goedendag.

In de Ziggo go app en op de televisie is het niet mogelijk de snelheid van de programma's aan te passen (versnellen en/of vertragen).

Kan dit worden toegevoegd?...


Hallo,

Misschien zou Ziggo dat kunnen doen. Echter, iedere aanpassing kost geld en of Ziggo uw idee dusdanig interessant vindt, om daar extra geld voor uit te geven ..... Ziggo kennende, ik vrees van niet.

Ps. Dit is een openbaar klant helpt klant forum.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21926Likes

"Het zou dan fijn zijn als de snelheid van de gesproken teksten met 0,5x kunt vertragen."

Als je de snelheid van geluid vertraagd, dan gaat de toon van het geluid ook flink naar beneden en het is nog te bezien of je het dan wel kan verstaan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic