piccolo

Level 6
  • 135Posts
  • 6Oplossingen
  • 4Likes

Plaats hier suggesties voor nieuwe zenders aub :)

Omdat er diverse zenders zijn verdwenen en de kosten nog hetzelfde zijn lijkt het me goed om weer wat zenders toe te voegen. Het is immers niet eerlijk om zenders weg te halen en ze zo go als niet weer aan te vullen met andere zenders.
Dus bij deze stel ik voor om de duitse SAT-1 toe te voegen. De duitse RTL is er al dus de duitse SAT-1 is een goede aanvulling...

Ik zou zeggen vul dit aan met meer zenders. Mogelijk leest ziggo dit en plaatst er een paar zenders bij om de verwijderde zenders weer aan te vullen met wat leuks..
48 Reacties 48
Done30

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zou ook heel graag FOX News in het standaardpakket zien.

Beetje vreemd is het wel om enkel CNN-propaganda te tonen van zo'n groot continent... alhoewel medialinksnederland er wel erg blij mee zal zijn..

Voor de UK geldt trouwens hetzelfde, er is meer dan enkel de BBC!

martwoutnl

Level 15
  • 1369Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes
Done30 wrote:

Zou ook heel graag FOX News in het standaardpakket zien.

Beetje vreemd is het wel om enkel CNN-propaganda te tonen van zo'n groot continent... alhoewel medialinksnederland er wel erg blij mee zal zijn..

Voor de UK geldt trouwens hetzelfde, er is meer dan enkel de BBC!

Fox News is net als RT. Nog een Propaganda-zender erbij hoeft van mij niet. Fox kijkt alleen naar Amerika alhoewel ik CNN sinds de komst van Trump ook erg slecht vind. Ze besteden m.i. teveel tijd aan het nieuws rond hem terwijl ze eerder meer in balans waren qua nieuws.

Ik zie liever Sky News erbij komen of een andere nieuwszender die nog een stuk van de wereld verslaat wat je niet elders ziet. Een voorbeeld is volgens mij NHK World die toen met de Tsunami tijdelijk erbij was. Aangezien ze in het Engels uitzonden, kon je het zo volgen.

Done30

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mee eens.

Het is bijna komisch dat CNN nu(Lijkt er nu zelfs een beetje op dat ze zelf WW3 aan het uitlokken zijn... als het maar Anti-Trump is;)) en FOX heeft de focus idd meer op de US, vandaar dat ik die er persoonlijk wel graag bij zou hebben.

SKY News er bij ook prima, voor de bredere blik over de wereld inderdaad.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Njam https://njam.tv/ 

Al een jaar te zien bij KPN.

Ontdek het beste van Bourgondisch Belgie op njam! Bourgondisch België!

RobAmstelveen

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Er is een hele goede culturrzender in Europa: Mezzo HD live, helaas niet te zien in Nederland. Ik zoek steun om Ziggo te bewegen die ook door te gaan geven. Wie deelt mijn mening?

martwoutnl

Level 15
  • 1369Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes
RobAmstelveen wrote:

Er is een hele goede culturrzender in Europa: Mezzo HD live, helaas niet te zien in Nederland. Ik zoek steun om Ziggo te bewegen die ook door te gaan geven. Wie deelt mijn mening?


Is dat niet de HD-versie van Mezzo wat we al hebben?

RobAmstelveen

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat klopt het is de HD versie maar met ook een grootdeels andere programmering, veel programma's komen alleen op Mezzo HD live.

martwoutnl

Level 15
  • 1369Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes

Even een tip voor mensen die van de ORF houden. Ik heb zelf een Apple TV waar je o.a. de app van ORF Thek kan downloaden. Daarop kan je o.a. live ORF 2 zien zover het programma buiten Oostenrijk mag. Het nieuws en de bergbeelden 's ochtends zijn in ieder geval beschikbaar is mijn ervaring. Via de website werkt het ook. De app werkt prima.

HereIsTom

Level 5
  • 292Posts
  • 6Oplossingen
  • 39Likes

Misschien de TV zenders uit het Movies&Series pakket halen?

Wij kijken graag naar Nat Geo Wild en Animal Planet, maar daar moet je nu dus een heel pakket ervoor bijnemen en betalen!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic