piccolo

Level 6
  • 135Posts
  • 6Oplossingen
  • 4Likes

Plaats hier suggesties voor nieuwe zenders aub :)

Omdat er diverse zenders zijn verdwenen en de kosten nog hetzelfde zijn lijkt het me goed om weer wat zenders toe te voegen. Het is immers niet eerlijk om zenders weg te halen en ze zo go als niet weer aan te vullen met andere zenders.
Dus bij deze stel ik voor om de duitse SAT-1 toe te voegen. De duitse RTL is er al dus de duitse SAT-1 is een goede aanvulling...

Ik zou zeggen vul dit aan met meer zenders. Mogelijk leest ziggo dit en plaatst er een paar zenders bij om de verwijderde zenders weer aan te vullen met wat leuks..
48 Reacties 48
martwoutnl

Level 15
  • 1370Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes
piccolo wrote:
Overigens... Kijk naar https://kabel.vodafone.de/tarife/fernsehen/tv_produkte en zie de verschillen. Als ziggo/vodafone/liberty global nu samen doen dan moeten we toch wat leuke leuke zenders bij kunnen .


Je hebt het wel over een ander land. In Zwitserland en Frankrijk heb je ook leuke tv-pakketten maar die zenders zijn op die landen gericht en gaan zich niet richten op Nederland (alleen al vanwege de rechten c.q. belangstelling). En om maar te zwijgen wat je daar betaalt voor tv. Alleen zenders die in meerdere landen willen uitzenden zullen eventueel erbij kunnen komen.
piccolo
Topicstarter
Level 6
  • 135Posts
  • 6Oplossingen
  • 4Likes
In ieder geval is het duidelijk dat er minder zenders zijn terwijl er amper iets bij komt. Dus noem meer suggesties en misschien pikt ziggo ze op.
Omdat ziggo duidelijk met vodafone deals heeft en vodafone ook in Duitsland actief is lijkt mee meer uitwisseling interessant.
Ergo noem suggesties allen.
martwoutnl

Level 15
  • 1370Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes
piccolo wrote:
In ieder geval is het duidelijk dat er minder zenders zijn terwijl er amper iets bij komt. Dus noem meer suggesties en misschien pikt ziggo ze op.
Omdat ziggo duidelijk met vodafone deals heeft en vodafone ook in Duitsland actief is lijkt mee meer uitwisseling interessant.
Ergo noem suggesties allen.


Uitwisseling kan alleen met toestemming van de zenders. En dat is de vraag.

Mijn eigen ideeën heb ik al eens eerder genoemd. Bijvoorbeeld meer Duitse zenders erbij als SWR en 3Sat. Zenders die HD zijn naar HD opwaarderen, etc.
bessy

Level 1
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
13th Street syfy en mu ook nog amc weg maar we betalen wel steeds meer.wanneer komen er zenders er weer bij die daar op lijken?
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
bessy wrote:
13th Street syfy en mu ook nog amc weg maar we betalen wel steeds meer.wanneer komen er zenders er weer bij die daar op lijken?


Helaas zijn die mooie kanalen voor een Nederlandse provider onmogelijk om door te geven. Weet je een concreet alternatief? Dan horen wij dat graag!

Lijkt het jullie een goed idee dat alle bovenstaande suggesties (die niet al in het aanvullende zenderpakket zitten) in een poll live gezet worden? Dat is wat overzichtelijker en verlagen we de drempel om hier een zender voorkeur door te geven 🙂
martwoutnl

Level 15
  • 1370Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes
Anne H Ziggo wrote:

Lijkt het jullie een goed idee dat alle bovenstaande suggesties (die niet al in het aanvullende zenderpakket zitten) in een poll live gezet worden? Dat is wat overzichtelijker en verlagen we de drempel om hier een zender voorkeur door te geven 🙂


Mee eens.
Wimmez

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
3 Sat HD
Arte HD
NDR HD
WDR HD
SRF 1 HD
ORF 1 HD
martwoutnl

Level 15
  • 1370Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes
Wimmez wrote:
3 Sat HDArte HDNDR HDWDR HDSRF 1 HDORF 1 HD


Eens met de eerste 4. De laatste 2 kan je echt vergeten. Die mag je zelfs per schotel niet zien tenzij je of je partner de Oostenrijkse of Zwitserse nationaliteit hebt/heeft. Je kan deze 2 wel soms via een andere methode zien... Maar formeel zullen ze nooit beschikbaar zijn (alhoewel ik het wel zou toejuichen).
Jolanda66

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Geef mij maar The Hallmark Channel, Syfy etc. Duitse zenders hoeven niet voor mij. Kijk ik nu ook al niet naar. Maar wat extra Engelse zenders ITV etc en Belgische zenders zou wel fijn zijn.
Frank Thai

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Als bepaalde zenders verdwijnen, zouden ze door vergelijkbare zenders moeten worden vervangen.
Dis AMC door een ander film kanaal en motorsport door bv Skysports. In ieder geval geen extra kinder- of muziekzenders.
En anders maar de pakketprijzen verlagen.
Uijterwijk

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Travel channel en fine living staan hier elke dag op, kon wel huilen toen ik zag dat het stopte( wist het ook niet!)
Zou ze graag terug zien of iets soortgelijks!!!
Petterik

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Een kanaal waar ik echt op wacht is H2 (History 2). Deze zender heeft in tegenstelling tot History nog echte documentaires en niet alleen maar real life series.
Willem74

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
RTBF1
RTBF2
France2
France3
ProSieben
VOX
Nautical Channel
Fox News
CCTV9
NHK World
KBS World
Arirang TV

En overige nationale zenders uit heel Europa zijn welkom.
Jerry W

Level 1
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is erg jammer dat deze zenders stoppen, begrijp ook dat ziggo hier niets aan kan doen,
maar dan ook graag hetzelfde aantal vergelijkbare zenders terug als dat er stopt.
Of een korting op het abonnement., en niet komen met extra zenders waarvoor betaald moet worden zoals FOX sport HD o.i.d.
bendenvug

Level 1
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes
Ik vind dat de volgende zenders per DIRECT toegevoegd moeten worden,
het aanbod is slecht op dit moment.

* Al Jazeera HD
* Boomerang HD
* CNN HD
* Euronews HD
* Insight HD
* WDR HD
martwoutnl

Level 15
  • 1370Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes
Willem74 wrote:
RTBF1
RTBF2
France2
France3
ProSieben
VOX
Nautical Channel
Fox News
CCTV9
NHK World
KBS World
Arirang TV

En overige nationale zenders uit heel Europa zijn welkom.


France 2 en 3 zitten in de app op de box. Die zal je niet snel meer linear krijgen. Arirang heb ik weleens gezien. Het nieuws is wel leuk om te volgen maar voor de rest zijn het veel shows die weinig mensen zullen aanspreken. Veel spel/muziekshows van Koreaanse makelij. Ik vond het persoonlijk niet veel. KBS ken ik niet. De rest op Nautical zijn wel leuk zeker NHK omdat je het Japanse nieuws krijgt met Engelse voiceover.
LeMichiel

Level 4
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Anne H Ziggo wrote:

Lijkt het jullie een goed idee dat alle bovenstaande suggesties (die niet al in het aanvullende zenderpakket zitten) in een poll live gezet worden? Dat is wat overzichtelijker en verlagen we de drempel om hier een zender voorkeur door te geven 🙂


Zou graag een poll zien voor nieuwe zenders. De Belgische commerciële zenders krijgen direct mijn stem! 😉
martin37

Level 6
  • 179Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

Graag zou ik de Duitse zender Fox aan het pakket toegevoegd zien

martwoutnl

Level 15
  • 1370Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes
martin37 wrote:

Graag zou ik de Duitse zender Fox aan het pakket toegevoegd zien


Bedoel je niet Vox?

martin37

Level 6
  • 179Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

Ja ik bedoel zeker Vox

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic