happy-penguin82

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Pebble TV kijkcijfers

Geachte Ziggo,

Jullie kijken zeker nooit naar de kijkcijfers hé of wel soms maar? Pebble TV wordt dagelijks 200,000 kijkers per dag nog wordt er naar Pebble TV gekeken voor de kinderen die het heel erg leuk vinden gebruiken jullie gezonde verstand als je die hebt? Ik heb maar dan alle strijd om voor deze zender te kunnen of konen ontvangen, met Pebble TV heb ik er voor gezorgd dat er heel veel oude en bekende tv-series weer terug op de buis konden worden ontvangen met hart en ziel heb ik of andere fans daarvoor gezorgd. En nu gooien, verkwanselen jullie dit zomaar weg/eruit te zetten van dit zender pakket, ik zou maar heel gauw rap Pebble TV terug doen in deze zender pakket op kanaal 305 waar Pebble TV zat en wel nu? Hiermee kunnen jullie Nickelodeon wel weg doen daar wordt nauwelijks gekeken.

10 Reacties 10
Hatolex

Level 14
Expert
  • 899Posts
  • 37Oplossingen
  • 477Likes

@happy-penguin82 , we snappen je frustratie, maar of dit nu de manier is?

soms komt er een zender bij, soms gaat er een zender uit. De ene klant wordt  daar blij van de andere klant  niet helaas. Zo gaat het soms in het leven. 

Pineapple

Level 15
Expert
  • 1225Posts
  • 152Oplossingen
  • 422Likes

Aparte reactie! Maar oprechte vraag. Wat gebeurt er als Ziggo niet doet wat jij vraagt? @happy-penguin82 Met je 'en wel nu?...Zenders worden nu eenmaal gewijzigd, of je het leuk vindt of niet. 

Gio2903

Level 16
Expert
  • 1436Posts
  • 72Oplossingen
  • 819Likes

aparte manier van je beklag doen maargoed. denk niet dat ziggo het nu terug gaat zetten, zenders verdwijnen soms nou eenmaal...

RoWi.

Level 20
Expert
  • 16011Posts
  • 689Oplossingen
  • 5096Likes

Dat kijkers aantal zullen niet alleen de Ziggo klanten zijn maar van alle TV providers.  Bij SKO wordt Pebble niet eens apart vermeld, althans ik vind het niet. 

Wellicht is dit een gelegenheid ook voor andere Pebble TV kijkers om NLziet te overwegen, deze voegt Pebble toe aan het aanbod. 

Dit kanaal vervangen door Nick music snap ik ook niet, dat is niet eens gelijkwaardig.  Als beide partijen het niet eens worden verdwijnt een kanaal. Dat is geen kwestie van verkwanselen puur een centen kwestie niks meer niks minder.  Dit is echt iets tussen Pebble en VodafoneZiggo.

Ondanks de petitie is Pebble nog steeds niet terug bij KPN.  Wellicht dat Pebble dit ook voor Ziggo kan starten.

De kans op succes lijkt klein.

Boe_Zwolle

Level 2
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo was er sowieso al vet duur mee. Pebble TV zat (net als veel andere zenders nog steeds zitten) in een duur zenderpakket van ruim €10,- per maand. Als je smart-tv hebt, dan kun je het beste een abonnement nemen op NLZIET, daar ben je in elk geval twee euro goedkoper uit dan bij Ziggo. En dan heb je ook Pebble TV weer, want NLZIET heeft het net toevoegd en breidt steeds verder uit zonder de prijs te verhogen. 

Pasi

Level 18
Expert
  • 6943Posts
  • 408Oplossingen
  • 3419Likes

Misschien is Pebble gestopt, met het betalen aan Ziggo voor de verspreiding van hun programma's? Dat zou de/een reden kunnen zijn waarom Ziggo de zender heeft verwijderd.

Ziggo is verplicht om sommige zenders door te geven. Daarnaast wil Ziggo een aantal andere zenders ook in haar pakket hebben en moet Ziggo daarvoor betalen, om deze te mogen doorgeven. Maar het grootste deel ( verwacht ik ) van Ziggo's zenders, zijn betalende zenders, die dus aan Ziggo betalen voor hun doorgifte. Het is dus vaak niet de kwaliteit of diversiteit die bepaalt of een zender door Ziggo wordt doorgegeven, maar gewoon Ziggo's commerciële keuze.

sebas14

Level 11
Expert
  • 554Posts
  • 15Oplossingen
  • 283Likes

In ieder geval is Duck TV geen vervanger voor Pebble TV. Duck TV hoort in hetzelfde rijtje thuis als Baby TV.

Soms maakt een provider wel eens verkeerde beslissingen. En dit is er als voorbeeld 1 van.

Jan F.

Level 20
Expert
  • 16939Posts
  • 1326Oplossingen
  • 2549Likes

@sebas14  schreef:

Soms maakt een provider wel eens verkeerde beslissingen. En dit is er als voorbeeld 1 van.

Hoe weet u dat deze beslissing door Ziggo is genomen en niet door Pebble TV?

RoWi.

Level 20
Expert
  • 16011Posts
  • 689Oplossingen
  • 5096Likes

@Jan F.  schreef:

@sebas14  schreef:

Hoe weet u dat deze beslissing door Ziggo is genomen en niet door Pebble TV?

Dit zal bij beide partijen liggen de kans dat de provider de doorslag geeft acht ik groter bijvoorbeeld onredelijk veel rekenen om dit kanaal door te geven.

Zoals alles op tv gebied is en blijft dit in mysteriën gehuld. Een TV zender trekt doorgaans alleen zelf de stekker eruit al zaken te duur worden en minder reclame wordt verkocht.

Wie Pebble terug wil bij Ziggo kan dit hier aangeven.

Of op deze methodes  

Wil jij Pebble TV ook graag terug, vul dan onderstaand formulier in en spreek je wens/klacht uit op het KPN forum en in het Ziggo contactformulier of telefonisch via 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (normaal tarief). 

sebas14

Level 11
Expert
  • 554Posts
  • 15Oplossingen
  • 283Likes

@Jan F.  doordat Pebble TV zelf aangeeft op hun website, het jammer te vinden dat ze niet meer te ontvangen zijn via Ziggo?

https://www.pebbletv.nl/info/pebbletv-bij-kpn-en-ziggo

Aanvullend: Het zal ook wel een geldkwestie kunnen zijn, waaronder hogere doorgifte vergoeding (en hiermee bedoel ik ook verkeerde beslissingen van een provider).

Maar de wil van Pebble TV is er om graag doorgegeven te willen worden bij Ziggo en ook o.a. bij KPN.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.