Ik zou graag een optie willen om opnames bij bewaard vast te pinnen zodat ze na 365 dagen niet worden gewist.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zal daar eens induiken, bedankt
indien gewenst (oud ziggo gebied) kun je ook een ci+ module voor 2 euro per maand huren en de smartcard in de Humax stoppen
Opnames langer bewaren licht bj de Cloud opslag je hebt 400 uur opslag voor opname en dan wordt dit verwijderd. Enige wat je kan doen js Humax 5200 ingebouwde 500gb HD of de Humax 5300 waar je een externe Harde Schijf of USB stick kan gebruiken of Samsung SMT-C7140 met 500gb HD Decoder beide smartcard. In de Cloud zoals @Steefb al aangeeft zijn Ziggo maar ook de uitzend gerechtigden betrokken en als je het langer zou willen, misschien in de toekomst extra Cloud opslag kan huren. Of dit mogelijk is geen idee maar kan optie zijn, wie weet kan medewerker dit doorzetten naar de vraag voor de juiste afdeling.
@TrippeltjeHeb jij de bespiegelingen van @Garihd als "oplossing" verkozen? Nou, daar denk ik toch anders over. Dit noem ik geen oplossing. Als je echt opnames langer wil bewaren, moet je dat dumpen op een eigen HD of zo, bij voorbeeld op een Humax 5200C, zoals reeds eerder aangegeven.
Het bericht van mij is ook helemaal geen oplossing. Hooguit hoe het momenteel werkt. Ik gaf in een andere reactie ook al aan dat wie een opname langer dan een jaar wil kunnen bewaren beter een eigen dvb-c tuner met opname functie kan aanschaffen.
Extra cloudopslag gaat ook niet gebeuren want de 'opnames ' worden centraal voor iedereen gemaakt er is geen eigen stukje cloudapslag voor opnamen.
Ik vermoed dat een Moderator dit heeft gemarkeerd of een Superexpert.
Of Trippeltje zelf. Hoe dan ook, bedankt voor je toelichting.
Dat is misschien de reden dat ik gisteren bij mijn opnames alle eerdere en reeds verwijderde opnames weer terug zag en de melding kreeg dat mijn opnames vol was?
Ik ben benieuwd of je nog aanvullende informatie voor ons hebt @Schildpad47 ? 🙂
Dat weet ik niet want ik ben ze gelijk weer gaan verwijderen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.