Trippeltje

Level 5
  • 195Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Opnames langer dan 365 dagen bewaren

Ik zou graag een optie willen om opnames bij bewaard vast te pinnen zodat ze na 365 dagen niet worden gewist. 

29 Reacties 29
Meldingen
Aan Uit
Trippeltje
Topicstarter
Level 5
  • 195Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Zal daar eens induiken, bedankt

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10430Posts
  • 597Oplossingen
  • 2987Likes

indien gewenst (oud ziggo gebied) kun je ook een ci+ module voor 2 euro per maand huren en de smartcard in de Humax stoppen

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24780Posts
  • 1071Oplossingen
  • 8088Likes

Opnames langer bewaren licht bj de Cloud opslag je hebt 400 uur opslag voor opname en dan wordt dit verwijderd. Enige wat je kan doen js Humax 5200 ingebouwde 500gb HD of de Humax 5300 waar je een externe Harde Schijf of USB stick kan gebruiken of Samsung SMT-C7140 met 500gb HD Decoder beide smartcard. In de Cloud zoals @Steefb al aangeeft zijn Ziggo maar ook de uitzend gerechtigden betrokken en als je het langer zou willen, misschien in de toekomst extra Cloud opslag kan huren.  Of dit mogelijk is geen idee maar kan optie zijn, wie weet kan medewerker dit doorzetten naar de vraag voor de juiste afdeling.

edmondvs

Level 7
  • 157Posts
  • 2Oplossingen
  • 25Likes

@TrippeltjeHeb jij de bespiegelingen van @Garihd als "oplossing" verkozen? Nou, daar denk ik toch anders over. Dit noem ik geen oplossing. Als je echt opnames langer wil bewaren, moet je dat dumpen op een eigen HD of zo, bij voorbeeld op een Humax 5200C, zoals reeds eerder aangegeven.

Garihd

Level 17
  • 3577Posts
  • 114Oplossingen
  • 1974Likes

@edmondvs 

Het bericht van mij is ook helemaal geen oplossing. Hooguit hoe het momenteel werkt. Ik gaf in een  andere reactie ook al aan dat wie een opname langer dan een jaar wil kunnen bewaren beter een eigen dvb-c tuner met opname functie kan aanschaffen.

Extra cloudopslag gaat ook niet gebeuren want de 'opnames ' worden centraal voor iedereen gemaakt er is geen eigen stukje cloudapslag voor opnamen. 

Ik vermoed dat een  Moderator dit heeft gemarkeerd of een Superexpert.

edmondvs

Level 7
  • 157Posts
  • 2Oplossingen
  • 25Likes

@Garihd 

Of Trippeltje zelf. Hoe dan ook, bedankt voor je toelichting.

Schildpad47

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat is misschien de reden dat ik gisteren bij mijn opnames alle eerdere en reeds verwijderde opnames weer terug zag en de melding kreeg dat mijn opnames vol was?

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10430Posts
  • 597Oplossingen
  • 2987Likes

@Schildpad47 

tot welke datum zag je de opnames terug?

en kon je ze ook afspelen ?

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Ik ben benieuwd of je nog aanvullende informatie voor ons hebt @Schildpad47 ? 🙂

Schildpad47

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat weet ik niet want ik ben ze gelijk weer gaan verwijderen.