Barrybarry

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnames downloaden in Ziggo GO?

Kijk de video: Zo download je Films & Series via Ziggo GO!

Goeden dag,

Mijn vraag is, kan ik mijn opnames ook downloaden, zodat ik ze onderweg, dus zonder internet of buiten de EU, kan bekijken.
Net zoals bijvoorbeeld "beschikbaar voor downloads" of "mijn downloads"
Zo nee, waarom niet een komt deze optie nog?

Vriendelijke groet,
Barry.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Ik vind het een goede suggestie Barry, maar op dit moment mogen we dit niet implementeren. Van alle Movies & Series items hebben we de uitzendrechten gekocht voor een bepaalde tijd en die kunnen we dus ook aanbieden om te downloaden in de Ziggo GO app.

Maar van opnames hebben we geen uitzendrechten, dat ligt redelijk juridisch gecompliceerd maar daar komt het plat gezegd op neer en daarom kunnen we die niet ter download aanbieden in Ziggo GO.

 

Helaas, want het zou natuurlijk wel een leuke toevoeging zijn. Wie weet komt hier in de toekomst verandering in.

Bekijk in context

3 Reacties 3
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Leest u eens dit topic.
Johan76

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
KBX458 wrote:

Leest u eens dit topic.

Leest u eens de vraag van de vraagsteller, het gaat om “opnames”. Het door u gelinkte topic betreft geen opnames, maar “films en series”. 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Ik vind het een goede suggestie Barry, maar op dit moment mogen we dit niet implementeren. Van alle Movies & Series items hebben we de uitzendrechten gekocht voor een bepaalde tijd en die kunnen we dus ook aanbieden om te downloaden in de Ziggo GO app.

Maar van opnames hebben we geen uitzendrechten, dat ligt redelijk juridisch gecompliceerd maar daar komt het plat gezegd op neer en daarom kunnen we die niet ter download aanbieden in Ziggo GO.

 

Helaas, want het zou natuurlijk wel een leuke toevoeging zijn. Wie weet komt hier in de toekomst verandering in.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic