Meneer C.

Level 16
  • 1456Posts
  • 20Oplossingen
  • 809Likes

Onderzoek pagina

Bestaat er niet een algemene pagina waarop alle topics worden vermeld die door Ziggo in onderzoek zijn? Net zoals er, bijvoorbeeld onder Support, algemene pagina's zijn voor Internet, TV, Radio, etc.

En zo nee; is dit dan geen idee? Scheelt een hoop zoekwerk en wellicht dubbele posts.

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
PeetTechnobeet

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Oh ja, is dat er?

Meneer C.
Topicstarter
Level 16
  • 1456Posts
  • 20Oplossingen
  • 809Likes

Dat is nu juist de vraag. 😂

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78695Posts
  • 5317Oplossingen
  • 23502Likes

@Meneer C. "Bestaat er niet een algemene pagina waarop alle topics worden vermeld die door Ziggo in onderzoek zijn?"

Een antwoord van Ziggo op een vergelijkbare vraag was:

Dat vergt de hele dag door zoveel wijzigingen van een dergelijke pagina met nieuwe topics in onderzoek en topics die ondertussen weer opgelost zijn, dat het een volle dagtaak is voor 1 persoon en gekozen is om die persoon problemen op te laten lossen, dan zijn klanten sneller van hun probleem af.

Meneer C.
Topicstarter
Level 16
  • 1456Posts
  • 20Oplossingen
  • 809Likes

Ha Bert, Thnx voor je reactie. 👍🏻 Ik kan me enerzijds vinden in je (door Ziggo gestelde) reactie.

Echter ben ik van mening dat één en ander prima geautomatiseerd geregeld zou moeten kunnen worden. Dus zodra een issue als "in onderzoek door Ziggo" wordt aangemerkt dat er automatisch een link naar een "Onderzoeks pagina" gemaakt wordt.

Alles in het kader van gemak voor de gebruiker.

Maar ik ben me er uiteraard van bewust dat alles valt of staat met de noodzaak die Ziggo ergens in ziet.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78695Posts
  • 5317Oplossingen
  • 23502Likes

@Meneer C. Dan zou er een  "Onderzoeks pagina" moeten zijn met honderden topics, ga daar maar eens in zoeken wat je zou moeten weten en dan zouden ook alle topic titels exact moeten aangeven wat het probleem precies is.

Meneer C.
Topicstarter
Level 16
  • 1456Posts
  • 20Oplossingen
  • 809Likes

Dat is zondermeer waar @Bert . Maar ja, geldt dat niet ook voor de pagina's: TV, Radio, Internet, etc. !?

Meneer C.
Topicstarter
Level 16
  • 1456Posts
  • 20Oplossingen
  • 809Likes

Blijkbaar dus niet. 😉

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78695Posts
  • 5317Oplossingen
  • 23502Likes

Onder Support valt al alles: Support - Vind antwoord op je vraag (ziggo.nl)

Bert_0-1723141685881.png