Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zou het ook heel fijn vinden als dit op korte termijn geregeld wordt. Vanwege mijn slechthorendheid mis ik (instelbare) ondertiteling bij de app enorm.
Ook ik verwonderde me dat de App geen ondertitels had, en ben slechthorend. Zonder ondertitels heb ik er weinig aan.
Graag twee opties:
En niet alleen bij replay maar alle mogelijkheden om tv te kijken via de app dus ook bij films/HBO/live TV
Paul
@Kokomil, @lemmens, @Kunstenarium en @pauldaytona als het goed is heb je nu wel ondertiteling slechthorenden op de Go app. Er was trouwens een wisselwerking met het in-/ uitschakelen van ondertiteling slechthorenden (SH) tussen Go app en Next. Wanneer je op de app e.e.a. uitschakelde ging de ondertiteling ook uit op de Next. Ziggo heeft dit probleem onderkend en gaat hier aan werken om e.e.a. goed te krijgen.
De ondertiteling SH op de Go app werkt trouwens beter bij replay en opgenomen programma's. Ik ben zelf slechthorend en bekijk replay/ opgenomen via de Go app (stream naar TV) wanneer het op de Next weer eens fout gaat. Bij mij vaak met BBC programma's die ik vaak kijk.
Uit een ander topic heb ik begrepen dat het niet werken bij mij komt omdat ik geen next heb, en de backend van gebruikers zonder next op oude platform draait. Ook in de browser heb ik geen ondertitels in de go webpagina. Ik zal moeten wachten tot ze de oude platforms geupgrade hebben.
@pauldaytona dus jij hebt de Mediabox XL (Horizon box)?
Condor1960 wrote:
@pauldaytona dus jij hebt de Mediabox XL (Horizon box)?
Nee geen mediabox, alleen CI kaart in m'n tv. Omdat die geen replay kent is de Go app op de TV zo handig. En omdat m'n TV prima kan opnemen, maar dan gelijk geen andere zender kan bekijken. En dat kan dan via de app live kijken en de tv neemt op via de CI kaart.
@pauldaytona maar dan heb je toch dezelfde interface als een ieder. Er staat rechtsboven een tekstballonnetje (zie pijl). Doet die het niet???
Condor1960 wrote:
@pauldaytona maar dan heb je toch dezelfde interface als een ieder. Er staat rechtsboven een tekstballonnetje (zie pijl). Doet die het niet???
zie deze post voor wat ik krijg
***reactie verwijderd door mod***:
Deze link is alleen toegankelijk voor Community leden die meedoen aan deze test.
Sorry die kan ik niet zien. Is een testomgeving waar ik niet aan deel neem.
Ik heb verder getest:
op m'n pc in chrome, heb ik hetzelfde, npo journaal live met ondertitels, in replay zonder. Het genoemde binnenstebuiten, in replay, zoals het op m'n pc is. als je programmas in live tv hebt, krijg je bovenaan in de balk rechts opties waar ondertitels in zitten.
Nu binnenstebuiten op de tv, zonder ondertiteloptie
en een live tv met ondertiteloptie
Zoals gezegd, in de browser op de pc hetzelfde verschil.
Het gaat hier volgens mij over diverse platformen. Komt de ondertiteling ook voor Android TV beschikbaar? Juist daar mis ik het enorm.
Martijn2020 wrote:
Het gaat hier volgens mij over diverse platformen. Komt de ondertiteling ook voor Android TV beschikbaar? Juist daar mis ik het enorm.
Zie hieronder de reactie van serkan@ziggo:
***reactie verwijderd door mod***:
Deze tekst is alleen toegankelijk voor Community leden die meedoen aan deze test. Deze tekst mag daarom niet publiekelijk gedeeld worden.
Dank je wel @pauldaytona . Ik heb zelf echter een CI-module, er lijkt mij dan geen afhankelijkheid met een Ziggo media box. Op mijn telefoon heb ik wel de mogelijkheid voor ondertiteling. Op Android TV niet. Zie ik mogelijk iets over het hoofd? Wellicht moet er iets, in de app of bij Ziggo, worden omgezet waardoor het op Android TV wel wordt ondersteund?
Ik heb ook een ci module, het gaat erom aan welke backend de app of media box verbonden is. Als je geen next abbo(gen 4) hebt, ben je dus aan de oude omgeving verbonden, gen 3.En daar zit geen ondertitels in de replay. Zoals je kan zien vanaf mn pc ook niet.. Waar je telefoon dan aan verbindt? Op m'n iphone krijg ik geen ondertitels als ik naar een programma van deze week kijk. Bij mediabox zegt de app dat ik er geen heb wat klopt.
Al jaren vraag ik hiernaar, zo ook opnieuw in 2022! Ook al staat er een ballon bij REPLAY en je tikt UITERAARD op gereed dan gebeurt er nog niets, ook als er een ballon staat en je tikt erop zie ik alsnog spraak staan en niet ondertiteling, ik reageer niet meer teveel stress ervan
Mijn vader is 84 en slechthorend. Hij maakt via zijn mobiel met de Ziggo Go app verbinding met de chromecast op de TV en dat werkt fantastisch maar wel vervelend is dat hij steeds de ondertiteling aan moet zetten als de app opnieuw gestart wordt. Soms vergeet hij hoe dat moet en dan wil hij mij niet steeds vragen en mist hij dus veel van de TV. Graag de mogelijkheid om dit standaard altijd aan te zetten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.