Treinscoot
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nu toch Netflix kijken op een Mac!

Sinds de Silverlight plug-in niet meer op een Mac werkt, is het niet mogelijk om Netflix te kijken op een Mac. Na lang zoeken is het mij nu echter toch gelukt!
Via de site "Apple Tips" kwam ik op het spoor van de gratis te downloaden app: "Friendly
Streaming".
Ik kan het iedereen met een Mac aanraden, het werkt super simpel.
5 Reacties 5
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 5624Reacties
  • 228Oplossingen
  • 2105Likes

Denk dat EnergieBoy hier blij van wordt, en met hem vele anderen.
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10743Reacties
  • 525Oplossingen
  • 2557Likes

En wat is dit dan voor een app?
Is deze aangeboden via app store voor de Mac of via een aanbieder zelf op de website?
Als het te downloaden is via de app store van Apple dan zou ik het wel willen proberen, is het via een website te downloaden dan zou ik er wel voorzichtig mee zijn. Je weet nooit wat die van je gebruikt.

Maar het klinkt natuurlijk wel heel goed! Ga er morgen eens naar kijken.
Toch bedankt voor de tip! :blush:
iMark
Expert
Expert
  • 1673Reacties
  • 125Oplossingen
  • 575Likes

Wat is precies het probleem met Netflix? Ik kan al jaren inloggen en daarna kijken door in Safari in te loggen met mijn accountgegevens op www.netflix.com.

Zelfs Nord VPN werkt nog steeds om te kijken in de Netflixcatalogi van andere landen.
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10743Reacties
  • 525Oplossingen
  • 2557Likes

iMark wrote:
Wat is precies het probleem met Netflix? Ik kan al jaren inloggen en daarna kijken door in Safari in te loggen met mijn accountgegevens op www.netflix.com.

Zelfs Nord VPN werkt nog steeds om te kijken in de Netflixcatalogi van andere landen.

Nou ja, dat is mijn gedachten ook. Heb net gewoon via safari Netflix gekeken, even gecontroleerd, niets aan de hand. Dus eigenlijk snap ik de opmerking niet helemaal. Misschien is het voor Ziggo GO wel goed, maar Netflix werkt ook gewoon zo 🙂
Treinscoot
topicstarter
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Deze app is gratis te downloaden vanuit de App-store!

Uitgelicht topic

De Bèta Tester badge is terug

Aan alle testers en oud-testers, gefeliciteerd met het behalen van de Bèta Tester badge  Testers die al een tijdje meedraaien op de Community hebben de badge eerder in handen gehad, gelukkig is deze ...

Geplaatst in Producttesten