michel1224

Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Nostalgie: Programma's uit de jaren 80 en 90

Beste Ziggo medewerkers.

 

Ik mis een beetje de tv van vroeger.  Leuke programma's en series die in de jaren 80 en 90 werden uitgezonden.

Ik ben zelf een kind uit de jaren 80 en als jeugd jaren 90.

Als ik de huidige tv programma's zie vind ik het best wel droevig. 

Ik kijk daarom ook regelmatig oude programma's terug via youtube als ze beschikbaar zijn maar meestal incomplete.

 

Nu Ziggo diverse rechten is kwijt geraakt zou het een idee zijn om bijvoorbeeld met EndeMol en andere productie maatschappijen om tafel te gaan om comedy's, shows etc. uit die periode toe te voegen aan het L of XL pakket als on demand in het kader van heimwee tv.  Shows zoals de honeymoon quiz, surprise show, soundmixshow, wedden dat, now or never etc.  en comedy's zoals laat maar zitten, niemand de deur uit, pril geluk en ik ben je moeder niet die op geen enkele streamingsdienst te zien zijn, toe te voegen.

Maar ook Engelse of Amerikaanse series zoals vroeger Tv 10 gold ze uitzond.

 

Kans is klein maar dacht ik waag er een berichtje aan en misschien kan Ziggo hier iets mee.

Misschien zijn er mede forum leden die graag zulke programma's ook willen hebben en eventueel aanvullen waar ze vroeger naar keken en dit als de dag van vandaag nog missen.

 

2 Reacties 2
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17422Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Wellicht is ONS en RTL lounch een alternatief? en NPO thema zenders die ook regelmatig wat oudere series uitzend.

michel1224
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ons is niet meer wat het is geweest. RTL Lounch keek ik voorheen wel maar dat is grotendeels ook te zien op Videoland.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic