Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Nu gaan er weer eens zenders uit. Waarom worden er niet meer terug geplaatst? Er verdwijnt een aantal zenders maar we betalen wel meer voor minder. Nu unity global in nederland en duitsland zit moeten we toch de duitse zenders er bij kunnen krijgen?
Er zouden dan heel wat meer zenders bij komen. Vele tientallen. En fox tv en nog diverse bbc zenders.
Simpel gezegd.. Geef ons ook de zenders in deze lijst op https://kabel.vodafone.de/hilfe_und_service/senderuebersicht
Zo wordt het eindelijk weer wat beter in plaats van slechter en minder.
Dus ziggo / unity media doe er wat aan. Werk beter samen..
Werk samen met elkaar en geef meer zenders want er verdwijnt al zoveel.
Bij deze: ziggo werk samen. Geef meer waarde voor ons geld.
Naar aanleiding van een vandaag door Jarco Kriek op TotaalTV gepubliceerd artikel zocht ik een aanknopingspunt in het Community. Ik stuitte op dit topic van 9 maanden geleden waarop tot mijn verbazing nimmer reacties zijn gevolgd.
https://www.totaaltv.nl/nieuws/is-leveren-minder-zenders-nieuwe-vorm-prijsverhoging-ziggo-en-kpn/
Twee interessante stellingen uit bovengenoemd artikel:
Het leek mij wel een leuk idee om dit nog niet afgesloten topic weer nieuw leven in te blazen.
Persoonlijk hecht ik meer waarde aan beeldkwaliteit van zenders dan het aantal.
Duitse zenders hoef ik sowieso niet.
Maak hier voor de liefhebbers een pakket van voor €2,95
Doe dit met meer EU landen. Stel daar losse pakketten van samen voor de liefhebbers. Vul deze met bijvoorbeeld 12 zenders voor een kleine bijdrage.
In Movies&Series XL kan je dan uit elk pakket 2 zenders aan Movies&SeriesXL toevoegen zodat we als klant wel iets kunnen zien en willen we meer uit zo'n land dan betalen we ervoor.
Voor mij persoonlijk zou liever bij Movies&Series XL het ondemand uitgebreid zien met meer films en series ipv extra zenders. Hier kan Ziggo meer klanten mee bedienen door naast Amerikaanse films&series ook andere landen toe te voegen
Verfrissende voorstellen richting Ziggo, maar ik vrees dat ze hierin geen brood zien. Kostenbesparing is voor Ziggo urgenter dan ooit nu de nieuwe deal met Fox Sports (EMM) een extra prijskaartje met zich meebrengt, nog even los gezien van het feit dat tot 1 augustus Ziggo 20% van ieder Fox Sports abo in eigen zak kon steken.
Zoals ik al schreef, vestig ik liever mijn hoop op uitbreiding HD- en 4K-upgrade van zenders. Overigens spreekt ook mij jouw voorstel voor uitbreiding van de catalogus van Movies & Series XL wel aan.
Ik stel voor om dit land pakketten tegen betaling te doen. Je krijgt anders weer klachten er zitten allemaal zenders in die ik niet hoef.
Als je landen pakketten maakt en van elk landen pakket dit in Movies&Series XL plaats. Compenseer je een beetje dat er veel zenders verdwijnen.
Helaas is er inderdaad het kostenplaatje
Tsja helaas beknibbeld ziggo veel te veel.
Typisch ziggo. Dat terwijl het qua bandbreedte niet scheelt. De oplossing ligt bij het verkleinen van je pakket of gewoon ziggo tv er uit te knikkeren en ip tv te nemen als je meer buitenlands wilt kijken. Helaas is dat ook weer gedoe. Gelukkig is er voor duitsland savetv en youtv voor een heel wat lager bedrag dan in nederland. En daar staat het gewoon in je eigen cloud.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.