SFAJG

Level 5
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Nieuwe apps op next box toevoegen, welke wil jij graag?

Zou het mogelijk zijn om meer apps aan de next box toe voegen via deze manier van software updates?
Zoals bijvoorbeeld
Internet app
Facebook app
Nederland fm app
Enzevoort
128 Reacties 128
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Over apps gesproken ik heb een abonnement op Skyshowtime genomen, ik mis nog wel wat titels maar zo op het eerste zicht een prima aanbod en de prijs is nagenoeg voor niks € 3,49 p/m 

Nog niet in uhd/4K maar dat maakt mij niet zo veel uit. Helaas nog geen app voor Samsung daar is de Chromecast nuttig voor.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@RoWi.  schreef:

Over apps gesproken ik heb een abonnement op Skyshowtime genomen, ik mis nog wel wat titels maar zo op het eerste zicht een prima aanbod en de prijs is nagenoeg voor niks € 3,49 p/m 

Nog niet in uhd/4K maar dat maakt mij niet zo veel uit. Helaas nog geen app voor Samsung daar is de Chromecast nuttig voor.


De SkyShowTime app staat al op m'n LG. Morgen maar eens kijken, maar voor dat geld ( € 3,49 p/m tot het eind van je lidmaatschap ), kan je het bijna niet laten.

Genoeg films en series om de komende winter(s) door te komen : Skyshowtime aanbod

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Zelfs de € 6,99 is een mooi bedrag, als je slechts af en toe een abonnement neemt wat ik op tweakers veel lees één serie/seizoen kijken en dan weer over naar de volgende dienst.

Akko

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sky showtime app

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

@Akko 

een moderator kan het verzoek doorzetten, zodra er nieuwe apps beschikbaar komen wordt dat via de community gemeld 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Bedankt voor je suggestie, @Akko! Die zet ik voor je door. Toezeggingen kan ik niet doen, maar mocht er nieuws zijn, dan laten we dat zeker weten! 

Jur2

Level 5
  • 64Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

Het is ondertussen toch bekend dat de SkyShowtime App bij de volgende update beschikbaar is?

Geen geheim meer...

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

@Jur2 

zover ik weet is het nog niet bekent of en waneer de SkyShowtime app naar de next (mini) komt

Jur2

Level 5
  • 64Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Jur2

Level 5
  • 64Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Jur2

Level 5
  • 64Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

Ik begrijp dat Ziggo medewerkers helemaal van de leg af raken bij deze algemeen beschikbare informatie. Niet doen: daar worden je eieren zuur van!

Gewoon accepteren dat je niet alle informatie kan controleren 🐣🧘‍

Jur2

Level 5
  • 64Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

Overigens: nergens wordt expliciet gesteld dat de SkyShowtime App in de volgende software upgrade zit (ja Ziggo, is niet update maar upgrade aangezien er nieuwe functionaliteit in zit!).

 

Maar dat het komt lijkt wel heel erg aannemelijk 🥳

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@Jur2 

Tot heden is er nog niks van uit VodafoneZiggo bekend gemaakt over SkyShotime.Alles wat TotaalTV en Streamwijzer moet je niet Serieus nemen. Via VodafoneZiggo.nl en hier wordt vanzelf melding gedaan door Medewerkers in een Sticky Topic. Tot heden is er nergens iets bekend.

Dbchef

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik zou zoveel mogelijk van de streaming diensten erop willen dus 

hbo Max 

showtime

discovery plus

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Hbo max en Discovery Plus zal mogelijk niet meer gebeuren. Hopenlijk dat de nieuwe app meer kans maakt. Wat ik begrijp kan dat voor Nederland nog wel even duren. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@SFAJG internet App zal er niet opkomen dat heeft met geheugen en de Flash memory te maken, Facebook App wordt al door meerdere Smart Device's verwijderd. Op Samsung en LG is hij niet meer. Radio Apps is al aanwezig in de portal dus komt er geen App voor. Hoe meer Apps hoe trager de Media Box gaat lopen.

 

@Dbchef Laten we hopen dat de Discovery App erbij komt want daar gaat het nieuwe HBO ook onderdeel van worden en het krijgt de Naam Max.

Op https://www.vodafoneziggo.nl kan je veel over de toekomst lezen van wat er gaat komen, hier worden vaak de bekendmakingen gedaan.

TotaalTV moet je met een Korreltje Pekel nemen, die zit vaak verkeerde eind, die schrijft vaak wat er hier wordt geschreven.

mahjsa

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het koppelen van een app in een mediabox zal volgens mij niet zo moeilijk moeten zijn. Ik heb onlangs de KPN (nieuwe versie) geprobeerd en die was Android TV based. Hier kon ik makkelijk apps als F1TV, Twitch etc. toevoegen.
Ik denk dat dit op de Ziggo Mediabox/Mediabox Mini ook vrij makkelijk zou moeten kunnen.
Dus graag als TV app toevoegen:
- F1TV

- Twitch

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

de ziggo box gebruikt een eigen besturingsysteem die niks met android tv te maken heeft

en dit wordt allemaal aangestuurd door liberty global dus ze hebben er ook nog eens niet totale beslissing in

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@mahjsa 

Elke streamingdienst kan bij Liberty Global een software development kit opvragen. 

In de kern zijn alle media boxen gebaseerd op Linux dus heel lastig zal een conversie niet zijn. Echter als streamingdienst is het eenvoudiger om voor algemeen gebruikte operating systemen te kiezen. Dat scheelt enorm in het testen van software en updates.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@mahjsa  schreef:

Het koppelen van een app in een mediabox zal volgens mij niet zo moeilijk moeten zijn. Ik heb onlangs de KPN (nieuwe versie) geprobeerd en die was Android TV based. Hier kon ik makkelijk apps als F1TV, Twitch etc. toevoegen.
Ik denk dat dit op de Ziggo Mediabox/Mediabox Mini ook vrij makkelijk zou moeten kunnen.
Dus graag als TV app toevoegen:
- F1TV

- Twitch


De Ziggo Next en Mini hebben eigen Software en enige wat je naar de Mini en Next kan streamen is de Ziggo Go App naar je Media Box.

IMG_8735.jpg

 

De F1 TV Pro App zal niet op de Media Box verschijnen want de Media Box is gebonden aan geheugen en de Flash van de Apps. Hoe meer apps hoe trager de Media Box. De Next kan nog wel wat hebben maar de Mini is beperkt in zijn ruimte, voor het 1 moet soms het ander wijken.

 

F1 TV is van de FIA en Liberty Media en Liberty Media behoort wel bij Liberty Global waar Ziggo onder valt maar met de App hebben ze geen invloed meer, anders had de Formule 1 wel bij Ziggo gebleven. App is op streaming gewoon te doen. Ook is de F1 App niet te vinden op Samsung TV Tizen OS en LG WebOS 

Er is gekozen voor Android en IOS/tvOS/MacOS/iPadOS omdat dit de meeste streamings platformen zijn en je op Apple en Android makkelijker de gehele wereld kan streamen.

Twitch kan je beetje vergelijken met Youtube maar dan anders en ik zag dat sommige dingen al behoorlijk wat gebruik neemt van de CPU, en hiervoor een platform maken zou kostenpost worden. Alles wordt via de makers van Netflix, Videoland, etc overlegd en platform werkt Ziggo samen mee en de apps die ik niet genoemd hebben, maar als er 1 gaat haperen bij F1 TV Pro als je 5 minuten voor de Race inlogt lig de App plat, zoveel streams in 1 keer zijn er, dat kan de Next en Mini niet bij benen.

 

Misschien gaat het in de toekomst met andere Media Box met andere ondersteuning platform wel, maar dat ligt aan Moederbedrijf die beslist. Als Liberty Global zegt het komt er niet, dan heeft Ziggo hier mee genoegen te nemen.

 

Er zijn mensen die ook andere apps zoals Spotify of Facebook Watch of IPTV App maar dat moet wel door de partijen goed overeen worden gestemd. Gebeurt dat niet dan moeten we al blij zijn met wat we hebben. Voor een Media Box zijn er genoeg Apps om je Chromecast bijna te verkopen en je te kunnen laten genieten van wat voor streamings Apps er zijn.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic