Netflix slecht op CI+ module te ontvangen

goedemorgen sinds enige tijd is de ontvangst van netflix bedroevend slecht via de CI module / app op samsung smart tv ben nu verplicht om via mijn apple tv te streamen.

 

gr Arjan

Ar
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
2 Geaccepteerde oplossingen

Goedemorgen Arjan,

 

Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt, via je CI+ Module kan je geen Netflix kijken, dit kan alleen Ziggo On Demand als deze interactief is.

Als je Smart TV slechte ontvangst heeft kan je modem even 30 seconde van de stroom halen en weer opnieuw opstarten. Of je TV even van de Stroom wil vaak ook wel oplossen.

 

Hoe staat je TV op internet ingesteld, Wifi of UTP, als ie op Wifi staat, zorg dat beide wifi kanalen een aparte naam hebt, en de 5Ghz als de TV dit ondersteunt is dan het beste om daar Netflix op te Casten.

Bekijk in context

Dave-
Super Expert
Super Expert
  • 13695Reacties
  • 553Oplossingen
  • 2622Likes

de netflix app op de samsung tv is van samsung smart tv zelf en heeft niks te maken van de ci module 

heb je de tv al eens 30 seconde van de stroom gehad

Bekijk in context

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3658Reacties
  • 249Oplossingen
  • 510Likes
3 Reacties 3

Goedemorgen Arjan,

 

Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt, via je CI+ Module kan je geen Netflix kijken, dit kan alleen Ziggo On Demand als deze interactief is.

Als je Smart TV slechte ontvangst heeft kan je modem even 30 seconde van de stroom halen en weer opnieuw opstarten. Of je TV even van de Stroom wil vaak ook wel oplossen.

 

Hoe staat je TV op internet ingesteld, Wifi of UTP, als ie op Wifi staat, zorg dat beide wifi kanalen een aparte naam hebt, en de 5Ghz als de TV dit ondersteunt is dan het beste om daar Netflix op te Casten.

Bekijk in context

Dave-
Super Expert
Super Expert
  • 13695Reacties
  • 553Oplossingen
  • 2622Likes

de netflix app op de samsung tv is van samsung smart tv zelf en heeft niks te maken van de ci module 

heb je de tv al eens 30 seconde van de stroom gehad

Bekijk in context

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3658Reacties
  • 249Oplossingen
  • 510Likes

Goedemiddag @Ar,

Welkom op de vernieuwde Community!
Fijn dat er al reacties in dit topic staan, want slecht ontvangst van Netflix is natuurlijk niet prettig.

Gaat het inmiddels weer beter?
Beantwoord anders de gestelde vragen, dan kun je tips krijgen 🙂

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1429Reacties
  • 235Oplossingen
  • 221Likes