Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Movies & Series L

Let op: Movies & Series L is per 23 oktober 2023 vervangen door SkyShowtime.

Suggestie, Movies&Series L is alleen beschikbaar via Ziggo icm Vodafone. 

 

Ziggo Sport Totaal is ook via andere providers beschikbaar. 

De suggestie om Movies&Series L, ook los beschikbaar te stellen. Desnoods eerst alleen in regio's waar Ziggo niet zit. Bijvoorbeeld voor €9,95 per maand zodat HBO landelijke beschikbaarheid krijgt.

 

Hierbij wel de software aanpassen ook voor Ziggo klanten met Movies&SeriesXL en Movies&SeriesL, zodat de taalkeuze voor audio en ondertiteling aan/uit en gewijzigd kan worden net zoals bij bijvoorbeeld Netflix en Disney+

Dan houd Ziggo de exclusieve rechten en heeft de klant er ook voordeel van. 

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Bij een Vodafone abonnement kan je Movies en Series XL afnemen.

Als er meer mensen met Vodafone in huis zijn kan je Ziggo Sport ook afnemen via extra keuze bij Vodafone.

Anders betaal je voor Ziggo Sport, 1ste maand gratis  daarna € 14,95

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Netflix, Videoland en Film1 staan al op de Media Box zowel de MBXL dan de Next en Disney+ is ander verhaal daarvoor zijn de rechten van Disney nodig, tot zover is niet bekend wanneer dit gaat komen of dat het uberhaupt komt op de media box.

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes
Dave- wrote:

Als er meer mensen met Vodafone in huis zijn kan je Ziggo Sport ook afnemen via extra keuze bij Vodafone.

Anders betaal je voor Ziggo Sport, 1ste maand gratis  daarna € 14,95

Dat is de suggestie niet. De suggestie is om Movies&Series L buiten Ziggo gebied aan te bieden net als Ziggo Sport Totaal. 

 

Ik heb Movies&SeriesXL met Ziggo Sport Totaal omdat ik Vodafone heb. 

 

Ik heb overigens al Vodafone sinds Libertel en ben Ziggo klant omdat sinds de Mega (energie bedrijf dat tegenwoordig Essent heet) al klant ben. Heb ook de behoefte niet om andere providers te proberen.

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Op die manier, enige is Movies en Series wel alleen bij Ziggo verkrijgbaar is, maar Ziggo Sport kan je wel via de meeste andere Providers bestellen, daar betaal je dan € 14,95 voor

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes
Dave- wrote:

Op die manier, enige is Movies en Series wel alleen bij Ziggo verkrijgbaar is, maar Ziggo Sport kan je wel via de meeste andere Providers bestellen, daar betaal je dan € 14,95 voor

Ja daarom, naast Ziggo Sport Totaal, ook Movies&Series L te verkopen aan potentiële klanten. 

Dus via andere kabelaars, niet via Fiber of DSL. Ziggo krijgt dan meer geld binnen, dus meer klanten, dus komt er meer vraag naar series. Mes snijd aan twee kanten meer winst voor Ziggo en Movies&SeriesXL & Movies&SeriesL klanten meer content 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Goede voor een Moderator die dit topic zal op pakken 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Template,

Goed dat je deze suggestie via dit topic deelt! Ik geef de suggestie intern door aan de afdeling die hierover zeggenschap heeft. Natuurlijk kan ik niet beloven of Movies en Series L ook als los abonnement (buiten de VodafoneZiggo Extra's) aangeboden gaat worden.

Uitgelicht topic