Is het mogelijk om een aanpassing te doen voor het volgende;
Tabblad entertainment
Zelf kunnen aanpassen van de volgorde van de streamingdiensten iconen.
De streamingdienst die je WEL gebruikt naar voren kan halen in het rijtje en die je niet gebruikt achterin kan zetten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@I Am Groot! Nog steeds fan van die naam 🙂
Bedankt voor de melding! De suggestie hebben wij ook al eerder binnengekregen. Het is doorgezet naar de engineers en de beleidsvoerders. Het ligt op de tekentafel en er wordt verder naar gekeken of dit toegevoegd gaat worden. Wie weet verschijnt het ooit in het menu om dit handmatig naar wens aan te kunnen passen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
dit kan niet
@MR_CHIP Nee, daar ben ik achter gekomen 😜
Maar misschien kan de developer het ontwikkelen. Of is dit al is uitgezocht?
volgens mij was dit al eerder voorgesteld mijn geheugen zegt van wel
dat zou super zijn en ook een email apps in de media box next en mini doen
@I Am Groot! Nog steeds fan van die naam 🙂
Bedankt voor de melding! De suggestie hebben wij ook al eerder binnengekregen. Het is doorgezet naar de engineers en de beleidsvoerders. Het ligt op de tekentafel en er wordt verder naar gekeken of dit toegevoegd gaat worden. Wie weet verschijnt het ooit in het menu om dit handmatig naar wens aan te kunnen passen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.