WScheffer

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Mijn Ziggo wachtwoord gelijk aan Ziggo GO

Waarom is het product Ziggo GO nu gekoppeld aan Mijn Ziggo account.
Hierdoor moet ik nu mijn gegevens van Mijn Ziggo delen met mijn zoon en dochter.
Mijn Ziggo gegevens gaan hen niets aan. Maar er is opeens geen andere mogelijkheid meer om mijn kinderen anders te laten kijken naar Ziggo GO. In het kader van Privacy vindt ik dit zeker niet klantvriendelijk. Zou ook graag zien dat hier wat aan gedaan wordt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes
Goedemorgen WScheffer. Helaas bestaat de mogelijkheid niet om een apart wachtwoord in te stellen voor Mijn Ziggo. In jouw situatie zou dat natuurlijk wel ideaal zijn. Om de kinderen niet het wachtwoord te tonen is er alleen de mogelijkheid om zelf het wachtwoord in te voeren.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes
Goedemorgen WScheffer. Helaas bestaat de mogelijkheid niet om een apart wachtwoord in te stellen voor Mijn Ziggo. In jouw situatie zou dat natuurlijk wel ideaal zijn. Om de kinderen niet het wachtwoord te tonen is er alleen de mogelijkheid om zelf het wachtwoord in te voeren.
Cropduster

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit slaat natuurlijk nergens op. Ik heb net ook mijn paswoord moeten doorgeven (of zware ruzie) omdat men elders van ziggo go gebruik wil maken. Dit had natuurlijk allang gescheiden logins moeten zijn.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic