3 mogelijke oorzaken:
1. Een niet afgeschermde stekker die allerlei storingen doorlaat van 4G 5G Digitenne enz.
Kijk ook even de andere kant na van de kabel.
2. Een oude splitter op een 3. oude UMU-01 splitter, mogelijk kan de mediabox de Ziggo servers niet eens bereiken doordat ze niet retour geschikt zijn.
Je kunt die UMU-01 iets naar links draaien en van de wandcontactdoos afhalen en de groene kabel in de wandcontactdoos steken, mogelijk dat dan de mediabox XL gaat werken.
Ziggo kan je gratis een nieuwe splitter met nieuwe kabel naar je modem toesturen.
Hoe lang is kabel 1 waar de witte rechthoekige stekker op zit?
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info