NJK1
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Mailbox propvol

mijn mailbox is propvol terwijl ik bijna alle mails standaard verwijder en vervolgens de prullenbakken leeg, zowel op webmail als op de apparaten. 

Ik wordt hier een beetje moedeloos van. Wat te doen?

2 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
jansmarcel
Gedreven Raadgever
  • 296Posts
  • 11Oplossingen
  • 109Likes

Hoi,
Als het de webmail betreft kijk even na of er een vinkje staat in de instellingen van de webmail onder het kopje email bij Verwijderde e-mailberichten permanent verwijderen. Dit heeft me in het verleden ook een keer geholpen.
Anders zou je misschien nog kunnen proberen om via POP3 bijvoorbeeld de mailbox als lokale kopie op te slaan en dan met de optie na binnen halen ook van de server verwijderen. Kan me voorstellen dat dit misschien niet wenselijk is ivm email op meerdere apparaten bekijken, maar het is wel een manier om je mailbox te legen.
Als bijlage heb ik een screenshot toegevoegd waar eerder genoemde optie te vinden is.

Bekijk in context

NJK1
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Heel erg bedankt.Ik heb de instelling aangepast en zag dat onder het kopje drafts nog twee jaar verwijderde mail aanwezig was. Deze heb ik handmatig verwijderd. Ik kan nu weer voort.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47844Posts
  • 2893Oplossingen
  • 10562Likes

Waar is de mailbox propvol?

In de webmail of in een programma waarmee je je mail ophaalt?

Krijg je een melding dat je mail vol zit of zie je dat ergens?

NJK1
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

webmail

NJK1
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg mails en zie het op webmail dat mijn box volzit. 

Al meer dan een maand lang en wat ik ook doe het blijft vol

jansmarcel
Gedreven Raadgever
  • 296Posts
  • 11Oplossingen
  • 109Likes

Hoi,
Als het de webmail betreft kijk even na of er een vinkje staat in de instellingen van de webmail onder het kopje email bij Verwijderde e-mailberichten permanent verwijderen. Dit heeft me in het verleden ook een keer geholpen.
Anders zou je misschien nog kunnen proberen om via POP3 bijvoorbeeld de mailbox als lokale kopie op te slaan en dan met de optie na binnen halen ook van de server verwijderen. Kan me voorstellen dat dit misschien niet wenselijk is ivm email op meerdere apparaten bekijken, maar het is wel een manier om je mailbox te legen.
Als bijlage heb ik een screenshot toegevoegd waar eerder genoemde optie te vinden is.

Bekijk in context

NJK1
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Heel erg bedankt.Ik heb de instelling aangepast en zag dat onder het kopje drafts nog twee jaar verwijderde mail aanwezig was. Deze heb ik handmatig verwijderd. Ik kan nu weer voort.

Bekijk in context

jansmarcel
Gedreven Raadgever
  • 296Posts
  • 11Oplossingen
  • 109Likes

Mooi dat je het op hebt kunnen lossen.

Gr. Marcel