Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6548Posts
  • 240Oplossingen
  • 5119Likes

Macro’s met mogelijkheden

Ik gebruik vaak macro’s, dat scheelt een boel tikwerk bij het regelmatig gebruiken van dezelfde tekst. Maar ik heb niet dezelfde opmaakmogelijkheden die ik in een bericht wèl heb, zoals bijvoorbeeld tekst vet of een embedded url. 
Ik weet niet of er meer mensen zijn die dit herkennen, maar ikzelf zou dit een handige aanvulling vinden.

20 Reacties 20
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24248Posts
  • 1065Oplossingen
  • 7785Likes

@Wim C.  schreef:

@DennyW ik hou van korte en simpels lijntjes. Bijna alles doe ik op m'n iPad en als ik mijn tekst intik in een bericht, dan heb ik -zoals je al schreef- de goede <bb> of html-code en hoef ik niet om te schakelen naar een andere editor, Pages of Word.

Voor mij werkt dit en daar ging het om.

@Dave schreef: “@Wim C.  Ik en @Ronihd gebruiken die methode al 😉 voor de Leden is is jou optie hele goede.”

Begrijp dat Super Experts wat dit aangaat meer (of andere) mogelijkheden hebben om macro’s aan te maken dan leden?

@Wim C.  iedereen heeft gelijke profielen en 20 macro's alleen ik beheer ook nog een eigen platform van me eigen website en daar komt het Macro gedeelte overeen. En er zijn leden, Expert's en Super Expert's die de macro's gebruiken (Welke leden het zijn weet ik niet) Ik test dit op me eigen platform die ik zelf beheer.  Maar de leden kunnen dit ook zelf door hun profiel > Instellingen > Macro's te openen 

En dan een offtopic pagina en dan maak je een macro, sla hem op en ververs offtopic programma en probeer het uit.

Leden, Expert's en Super Expert's zijn gewoon leden die klant helpt klant community helpen en ik heb dezelfde regels als ieder ander waar ik me aan behoor te houden, niks extra's gewoon simpel de regels van de community.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic