donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes

Maak TV kijken groener

Ziggo beweerd dat het zo groen mogelijk wilt worden/zijn in de media.. alleen is er 1 ding;
Die decoder.. zolang je meerdere apparaten moet gebruiken.. blijft er daarvan niet veel over.
daarom dus mijn vraag/idee eigenlijk; Waar blijft de tvOS app.. zo is er 1 kastje voldoende voor Ziggo/Videoland/Netflix etc etc etc .
Amerika doet het al, en nu gaan Frankrijk, Spanje en Zwitserland ook starten... kom op Ziggo... ga uit het stenen tijdperk..
17 Reacties 17
Gusto

Level 7
  • 1490Posts
  • 34Oplossingen
  • 147Likes
Als het groener moet, laat die tv uit en ga een boek lezen. 😉
donnerd
Topicstarter
Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Lezen vind ik te saai om te doen... daarnaast gaat het daar niet om.
Als ik Netflix, Videoland, Twitchy oid gebruik.. staat de decoder wel aan... terwijl er klachten blijft regenen op die decoder.
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Ik zou dan via Ziggo op Netflix, of Videoland, gaan zoeken naar de Hulk.
Moet je zien, dan heb je 2 uur lang plezier groen op je scherm :wink:

Je zegt donnerd dat als je Netflix of Videoland bekijkt je decoder aan staat, maar dat is toch niet erg als je er geen klachten over hebt?! Of kijk je die niet via je Mediabox XL? Dan kan je die toch ook uit zetten als je er geen gebruik van maakt?
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Ziggo was zijn tijd al ver vooruit en was jaren terug al groen. Vooral net na de uitrol van de Horizon icm philips tv's.
Alles groen. :grin: :grin:
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14024Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6121Likes
Oef. Groen? Ik weet het niet hoor.. is dat niet de kleur van de concurent? ;-).

Nee, zonder dollen; suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!
Verwijderd account
Niet van toepassing
In mijn beleving is Ziggo en zijn voorgangers al jaren groen, overal waar ik opengebroken straten zie en bij mijn eigen huisaansluiting zie ik GROENE coax-kabel.:relaxed:
donnerd
Topicstarter
Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
N.N. wrote:
In mijn beleving is Ziggo en zijn voorgangers al jaren groen, overal waar ik opengebroken straten zie en bij mijn eigen huisaansluiting zie ik GROENE coax-kabel.:relaxed:

Je begrijpt toch wel wat er wordt bedoeld? Het is namelijk onzinnig om Horizon in leven te houden.. je kan het wel XL noemen.. maar Ziggo blijft UPC, net als dat die decoder Horizon blijft.
Ook komt er nooit antwoord waarom T-Mobile wel luistert naar de klanten.. en Ziggo eigenlijk dat nooit doet.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes
T-Mobile luistert ook niet naar klanten, anders had ik in de regio West-Brabant en Zeeland wel een normale mobiele verbinding kunnen hebben met T-Mobile.
Hier zijn hele dorpen en wijken van grotere steden zonder normaal bereik, terwijl ze wel abonnementen verkopen aan die postcodes.
Wel objectief blijven SVP.
Zoem maar eens in op hun dekkingskaart 2G, een Zwitserse gatenkaas is er niets bij.

De Mediabox XL doet het tenminste wel en zal uiteindelijk wel door een zuiniger apparaat vervangen worden.
Maar om nu even 1,5 miljoen van de zuinigste apparaten te bestellen en alles om te wisselen, lijkt me een beetje teveel gevraagd.

Ik heb zelf ook net pas de onzuinige computer de deur uitgedaan en een zuinigere gekocht.
Daar moet je wel even voor sparen, maar dan heb je ook wat.
Snel naar de technisch zuinigste wereld is niet te betalen helaas.
donnerd
Topicstarter
Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Be rt Die dekkingskaart is 100% roze 😉
T-Mobile thuis klanten vroegen btw ook op een apple tv app en raad eens.. die is er..
donnerd
Topicstarter
Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Be rt wrote:
T-Mobile luistert ook niet naar klanten, anders had ik in de regio West-Brabant en Zeeland wel een normale mobiele verbinding kunnen hebben met T-Mobile.
Hier zijn hele dorpen en wijken van grotere steden zonder normaal bereik, terwijl ze wel abonnementen verkopen aan die postcodes.
Wel objectief blijven SVP.
Zoem maar eens in op hun dekkingskaart 2G, een Zwitserse gatenkaas is er niets bij.

De Mediabox XL doet het tenminste wel en zal uiteindelijk wel door een zuiniger apparaat vervangen worden.
Maar om nu even 1,5 miljoen van de zuinigste apparaten te bestellen en alles om te wisselen, lijkt me een beetje teveel gevraagd.

Ik heb zelf ook net pas de onzuinige computer de deur uitgedaan en een zuinigere gekocht.
Daar moet je wel even voor sparen, maar dan heb je ook wat.
Snel naar de technisch zuinigste wereld is niet te betalen helaas.

jij weet dat Ziggo kampioen is in liegen he?
Ik vroeg laatst over de update van apple tv app... krijg ik brutale reacties van webcare en dat de xl decoder (extra variant) niet leverbaar is.. wordt zogenaamd leveringsproblemen genoemd... wat ik eigenlijk gigantisch betwijfel.. er is nergens problemen met het maken van hardware, geen defecte fabrieken, geen overstromingen etc.
donnerd
Topicstarter
Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Be rt btw.. Ziggo heeft ook na 1 juli 2018 gewoon verschillende voorwaarden... die verschil hebben tussen FZiggo reio en FUPC regio..
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes
Dan zou ik maar eens goed inzoemen op die roze kaart, op veel plekken buiten geen verbinding, laat staan binnen.
Ziggo werkt tenminste hier in de regio, T-Mobile mobiel maar heel zelden.
Verwijderd account
Niet van toepassing
donnerd wrote:
Be rt btw.. Ziggo heeft ook na 1 juli 2018 gewoon verschillende voorwaarden... die verschil hebben tussen FZiggo reio en FUPC regio..

Hallo donnerd,
Je blijft een eigenwijze doordrammerd, in je andere topic over abonnementen blijf je daar ook over doorzeuren terwijl ik al tig malen heb uitgelegd hoe het in elkaar zit, je wilt gewoon niet luisteren, dit is het laatste dat ik er over wil zeggen.
donnerd
Topicstarter
Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
N.N. Het blijft dan raar dat FZiggo regio wel interactieve CI+ modules krijgt.. ik ben btw niet eigenwijs.. ik meld de feiten.. als ik wordt voorgelogen door Ziggo.. dan meld ik dat.
Verwijderd account
Niet van toepassing
donnerd wrote:
N.N. Het blijft dan raar dat FZiggo regio wel interactieve CI+ modules krijgt.. ik ben btw niet eigenwijs.. ik meld de feiten.. als ik wordt voorgelogen door Ziggo.. dan meld ik dat.

donnerd,
Nog één maal: dat zijn geen verschillen in voorwaarden, maar technische regionale verschillen.
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
donnerd
Als je het er nu niet mee eens bent, zoek een andere provider 🙂
Lijkt me toch heel simpel... En kan je niet overstappen omdat alleen Ziggo er ligt, dan dealen met je problemen of deze aan de kaak stellen en de moderatoren je laten helpen oplossen. Eventueel een klacht indienen kan ook.
donnerd
Topicstarter
Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
EnergieBoy "Verwachte maximumsnelheid: 20Mbit/s down / 1Mbit/s up"
Die download is geen probleem.. wat WEL een probleem is de upload snelheid... mijn iDevices doen aan het maken van backups en dat gaat via de cloud..
Ziggo en ik.. dat is wel als water en vuur.. klopt idd en zolang Ziggo weigert te luisteren.. zal ik ze op de hielen zitten omdat Ziggo wel prijzen ophoogt..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.