We hebben nu MTV 80s en MTV 90s in het pakket. Of jullie ook MTV 00s willen doorgeven? Dat maakt het compleet!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Beste @kcbecker welkom op de Ziggo Klant helpt Klant community, elke dag komen er Ziggo Medewerkers in topic's langs om dit door te zetten naar de afdeling die er over gaat. Ik kan niks beloven ben een klant, maar de Medewerkers kan wel luisten naar de klant.
Laat voor de zekerheid even je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Mocht het te lang duren kan je altijd even een @ geven met mijn naam Dave! dan kan ik als nog een medewerker inlichten voor het doorzetten.
@kcbecker Bedankt voor je leuke suggesties! We nemen het mee en zetten ze door. Wie weet dat we je in de toekomst kunnen verblijden met jouw favoriete zenders.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.