Rob9

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Korting kaarten ajax?

Hoe kan ik kortingskaarten van Ziggo voor de thuiswedstrijden van Ajax bestellen

?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Rob9, welkom hier! 

Korting op Ajax kaarten, dat wil je! Helemaal niet verkeerd om daar een paar centen op te besparen. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je graag wilt weten hoe je daarvoor in aanmerking komt. 
Jammer genoeg is er op dit moment geen lopende actie meer waarmee je korting op kaarten kunt krijgen. 

De pagina die je meestuurt, is dezelfde pagina als die @Steefb stuurt. Op die pagina staat aangegeven dat er momenteel geen winacties zijn. Ik raad je dan ook aan om die pagina en de website van Ziggo in de gaten te houden voor nieuwe acties. Als die er komen, worden ze daar zeker kenbaar gemaakt. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

 

Waar staat dat dat kan?

 

Beleef Ajax met Ziggo | Ziggo Entertainment

Rob9
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 680Likes

Kun je klikken op 'Koop je kaarten'... ?

Rob9
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet meer  vandaar de vraag

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Rob9, welkom hier! 

Korting op Ajax kaarten, dat wil je! Helemaal niet verkeerd om daar een paar centen op te besparen. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je graag wilt weten hoe je daarvoor in aanmerking komt. 
Jammer genoeg is er op dit moment geen lopende actie meer waarmee je korting op kaarten kunt krijgen. 

De pagina die je meestuurt, is dezelfde pagina als die @Steefb stuurt. Op die pagina staat aangegeven dat er momenteel geen winacties zijn. Ik raad je dan ook aan om die pagina en de website van Ziggo in de gaten te houden voor nieuwe acties. Als die er komen, worden ze daar zeker kenbaar gemaakt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic