HenkN wrote:
De Next is een gigantische verbetering t.o.v. de horizonbox. Het zou mooi zijn als ook Plex toegevoegd wordt aan de app store.
HenkN wrote:
De Next is een gigantische verbetering t.o.v. de horizonbox. Het zou mooi zijn als ook Plex toegevoegd wordt aan de app store.
Wlmpie wrote:
Bij plex apps moet je voor veel extra functionaliteit betalen. Dan liever gewoon een dlna client in de next. I.i.g. iets waarvoor je niet weer apart moet betalen. Ik zou dit wel fijn vinden want ik moet me nu behelpen bij het afspelen van content op mijn nas, terwijl ik voorheen met windows media center alles probleemloos kon afspelen, zelfs zonder streaming gewoon vanaf de samba netwerkschijf.
Zou kodi o.i.d kunnen draaien op een next?
Vandaag 1-1-2020 krijg ik van de Ziggo helpdesk medewerker te horen dat het nog niet duidelijk is of en wanneer PlexTV wordt vrijgegeven in de Mediabox Apps store….
Ik zou ook graag de veel meer apps willen zien op de next o.a. Plex, Amazon prime, Disney+ en een goede Browser app. Ik zou ook graag meer content willen streamen na de next dus build-in chromecast/AirPlay support zou super handig zijn.
Plex zou inderdaad welkom zijn!
Plex niet op de Mediabox NEXT?
Dat is een showstopper om over te gaan op een NEXT.
IK KAN IET ZONDER PLEX!
+1 voor Plex! En dan als app, niet de DLNA functionaliteit.