jwgvdheijden

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Komen er meer Next apps beschikbaar? Zoals Plex, Emby of NPO start of DPlay?

Ik zou graag meer apps in de store zien.
Met name NPO start of DPlay, maar zeker ook Plex of Emby.

De keuze is niet echt bepaald uitgebreid hierin.
Uitgelicht
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Reacties
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo jwgvdheijden welkom op de Community! Fijn dat je de apps die er zijn al lekker gebruikt. Op termijn komen er zeker andere apps bij. Ik verplaats je topic naar 'suggesties'. Op die manier kunnen andere klanten ook meepraten met je wens. Wij lezen op de achtergrond mee 🙂

17 Reacties 17
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo jwgvdheijden welkom op de Community! Fijn dat je de apps die er zijn al lekker gebruikt. Op termijn komen er zeker andere apps bij. Ik verplaats je topic naar 'suggesties'. Op die manier kunnen andere klanten ook meepraten met je wens. Wij lezen op de achtergrond mee 🙂

HenkN

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
De Next is een gigantische verbetering t.o.v. de horizonbox. Het zou mooi zijn als ook Plex toegevoegd wordt aan de app store.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
HenkN wrote:
De Next is een gigantische verbetering t.o.v. de horizonbox. Het zou mooi zijn als ook Plex toegevoegd wordt aan de app store.


Plex is toch een stream functie om content van je eigen computer of (Nas ) netwerk te kunnen bekijken ?
Haander

Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes
HenkN wrote:
De Next is een gigantische verbetering t.o.v. de horizonbox. Het zou mooi zijn als ook Plex toegevoegd wordt aan de app store.


Is zou graag een tosti ermee willen maken.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Plex wordt als App genoemd, maar meestal wordt er een DLNA Client/Renderer voor de Next bedoeld. Daarmee kun je dan stuff afspelen die via een Plex of andere DLNA Server in je netwerk bereikbaar is. Het is een beetje een misser dat dit niet meteen beschikbaar is gemaakt.
Overigens: Liever eerst maar wat andere problemen oplossen rond de Next.
Dan weer eens gaan kijken naar extra Apps.
MarcoMeetz

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
De Plex app zou voor mij ook een zeer welkome toevoeging zijn in de appstore van de Next.
Vicktorie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Plex zou ik ook graag zien
Wlmpie

Level 11
  • 532Posts
  • 11Oplossingen
  • 174Likes
Bij plex apps moet je voor veel extra functionaliteit betalen. Dan liever gewoon een dlna client in de next. I.i.g. iets waarvoor je niet weer apart moet betalen. Ik zou dit wel fijn vinden want ik moet me nu behelpen bij het afspelen van content op mijn nas, terwijl ik voorheen met windows media center alles probleemloos kon afspelen, zelfs zonder streaming gewoon vanaf de samba netwerkschijf.
Zou kodi o.i.d kunnen draaien op een next?
Jeffreydeleeuw

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Wlmpie wrote:
Bij plex apps moet je voor veel extra functionaliteit betalen. Dan liever gewoon een dlna client in de next. I.i.g. iets waarvoor je niet weer apart moet betalen. Ik zou dit wel fijn vinden want ik moet me nu behelpen bij het afspelen van content op mijn nas, terwijl ik voorheen met windows media center alles probleemloos kon afspelen, zelfs zonder streaming gewoon vanaf de samba netwerkschijf.
Zou kodi o.i.d kunnen draaien op een next?


Plex werkt prima zonder er extra voor te betalen, zou hem ook graag zien bij de apps
opmars

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vandaag 1-1-2020 krijg ik van de Ziggo helpdesk medewerker te horen dat het nog niet duidelijk is of en wanneer PlexTV wordt vrijgegeven in de Mediabox Apps store….  

pbvdven

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zou ook graag de veel meer apps willen zien op de next o.a. Plex, Amazon prime, Disney+ en een goede Browser app. Ik zou ook graag meer content willen streamen na de next dus build-in chromecast/AirPlay support zou super handig zijn.

Hempie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Plex zou inderdaad welkom zijn!

 

hansvds

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Plex niet op de Mediabox NEXT?

Dat is een showstopper om over te gaan op een NEXT.

IK KAN IET ZONDER PLEX!

Jordy S.

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

+1 voor Plex! En dan als app, niet de DLNA functionaliteit. 

Erika0401

Level 5
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Ja, ik zou ook graag disney+ willen als app! 

Ferdieb

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik zou graag de f1tv app op de mediabox next willen hebben. Casten lukt namelijk niet naar de mediabox.

Ferdieb

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Inderdaad en dan makkelijker te configureren. Wat mij betreft de f1tv app beschikbaar maken, zodat deze niet gecast hoeft te worden van de iphone (wat mij overigens ook niet lukt)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic