Dbosman

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservice vragenlijsten

Het lijkt mij verstandig dat de nieuwe app ook gebruikt maakt van de instellingen van de klantenservice vragenlijst instellingen.

 

Het ontvangen van een vragenlijst over de service als alles uitstaat is behoorlijk ongewenst.

 

Helemaal als deze om zondag ochtend om 9 uur wordt verzonden.

 

De helpdesk medewerkers kunnen hier verder helemaal niets mee doen, het cijfer voor de service is dan ook gelijk een 1. Een reactie, van je hoeft de app niet te gebruiken is dan ook erg eenvoudig

1 Reactie 1
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Dbosman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Hmm, dat is natuurlijk niet echt handig van Ziggo. Begrijp wel dat ze graag willen weten wat je ervaring is geweest, maar om dit nu op een zondagochtend te doen, is een beetje vervelend. Dat je daarvoor de service een 1 geeft is dan natuurlijk wel jammer, want zoals je zegt, de helpdeskmedewerker kan er niets aan doen. Maar ik begrijp je wel hoor 😉

Het is goed dat je hier een reactie hebt geplaatst en dan kan Ziggo hier weer iets uit leren. In ieder geval zorgen dat er niet meer op een vroege zondagochtend een vraag binnen komt en misschien wel de handige instellingen overneemt. Nogmaals dank, een Ziggo medewerker zal dit doorgeven aan de betreffende afdeling. 

Uitgelicht topic