Madmaus

Level 4
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Kinderprofiel instellen op Mediabox Next

Ik wil voor mijn kind een eigen profiel instellen voor 12 jaar. 

Wat blijkt? 

De leeftijd grens is alleen maar in stellen in de app zelf. 

 

Dit zorgt er alleen maar voor dat mensen het NIET gebruiken? 

Kunnen jullie zorgen dat je een leeftijd restrictie per profiel kunnen instellen? 

 

3 Reacties 3
Architect_Kev

Level 7
  • 140Posts
  • 6Oplossingen
  • 38Likes

Wellicht zou men een functie toe kunnen voegen dat je een pincode kan gebruiken om een kijkprofiel te kunnen vergrendelen.

 

Ik weet niet hoe lastig toe te voegen is voor het devteam maar t lijkt mij dat je de aankopencode op een manier zou kunnen koppelen aan een profiel.

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hoi @Madmaus en welkom terug op de Community! Een heel begrijpelijke vraag, want je wil niet dat je kind wordt blootgesteld aan nare beelden. 

Op diverse Mediaboxen is het mogelijk om een kijkprofiel in te stellen. Het kinderslot welke je kunt instellen op de Mediabox, is echter niet profielgebonden en geldt dus voor alle gebruikers van de Mediabox. Je wens is me dan ook duidelijk en ik zal het delen met de ontwikkelaars. Een garantie dat het wordt geïntroduceerd of technisch mogelijk is heb ik dan ook niet. Desalniettemin heb ik het topic verplaatst naar 'suggesties' voor meer aanhang.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Architect_Kev  schreef:

Wellicht zou men een functie toe kunnen voegen dat je een pincode kan gebruiken om een kijkprofiel te kunnen vergrendelen.

 

Ik weet niet hoe lastig toe te voegen is voor het devteam maar t lijkt mij dat je de aankopencode op een manier zou kunnen koppelen aan een profiel.

 


Dat is niet zo lastig, mijn provider heeft die optie in hun app, er is een pincode nodig om uit die Kids omgeving te komen.

Voor de mediaboxen is dat een ander verhaal.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic