Hooiiii
Ik heb al veel klanten gehad met zicht problemen, ze hebben daar verschillende oplossingen voor maar kan Ziggo hier iets mee doen vraag ik mij af.
We hebben al een hoog Contras optie voor het menu.
Ik stel voor dat we meer moeten doen met de ondertiteling een andere kleur kunnen geven, groter of kleiner? Dik gedrukt ?
zie bijlage hoe netflix dit doet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Huib_v dankje voor de melding. En natuurlijk, als het allemaal niet goed zichtbaar is, dan is dat vervelend.
We zouden dit graag voor je veranderen uiteraard. Echter, je TV krijgt enkel een videosignaal binnen van de mediabox en daar zit geen ondertitelingsspoor bij dat op deze manier aan te passen is. Dit is enkel beschikbaar zoals wij het aangeleverd krijgen van de aanbieder. Dit is dus niet iets wat we kunnen aanpassen. Helaas!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.